19 באוקטובר, 2017

מפלצות האהבה

הגר ניסימוב מפסלת יצורים מופלאים, צלחות נוי, קערות עם פרצופים, מוביילים מורידי גשם - והכל מקרמיקה בעבודת יד שלא חוזרת על עצמה לעולם. כך תיכנסו למוּד של אהבה

אם היינו יודעים שהחוגים שבימים אלו ממש אנו בוחרים לילדים (ומסיעים, מתזזים, מתייבשים בחוץ ומשלמים ממיטב מינוסנו) יובילו בעתיד למשהו פרקטי – ייתכן שלא היינו הולכים על טיסנים ופלמנקו. כי אם לבחון לפי המקרה של הגר ניסימוב, מדובר למעשה בצעד ראשון בקריירה עתידית אופציונלית וגילוי כשרון פנימי בלתי מעורער. שובליקו, הפסקה עם הג'יאוג'יטסו ובוא תקשיב:
 
אחרי שסיימה לימודי עיצוב מוצר ב"אסכולה", פתחה וסגרה בוטיק נעליים פורץ דרך ליודעות דבר ("שוּשוּ", מקווים שהספקתם), ואף הפכה אם לתאומות – מצאה עצמה הגר מתלבטת ומתחברת מחדש לכל מה שהידיים הטובות שלה יודעות להכין: מסיכות ענק, מגזרות נייר סבוכות, עיצובים מקוריים לחלונות ראווה, מדפים ופריטי עץ קטנים לבנות, או בקיצור – כל תחביב ילדות שאי פעם היה לה. סכום נדיב שקיבלה ליום הולדתה, פלוס מודעה לסדנת יציקות קרמיקה – הדליקו לה דגדוג ישן באצבעות, שנולד עוד בחוג קרמיקה שלקחה ביסודי, וסימנו לה סופסוף את הדרך. לאחר שנה של התנסויות בסוגי חימר, תנורים וגלזורות, החלו לאחרונה לצאת מבין אצבעותיה יצורים ומפלצות יצוקות משגעות, מפחידות, מצחיקות ושובות לב. כל אחת ייחודית במינה, בצבעים והבעות פנים שונות, ועל כל אחת הגר עובדת שעות עד שכל הפרטים הקטנים (קרניים, פרווה, פה, גבות, וכו') מסתדרים לכדי אישיות מפלצתית שאי אפשר לעמוד בפניה. ובטח שלא לבחור רק אחת.
 
אל משפחת היצורים המופלאה והענקית שיצרה (אחרי 60 אבי-טיפוס הפסיקה לספור) הצטרפו בהמשך גם צלחות נוי דקורטיביות. שזו דרך גנרית להגיד – ציורי פרחים, פנים או איתני טבע יפהפיים מקרמיקה שחובה לתלות על הקיר. יש גם ספלים וקערות שימושיות שעושים פרצוף; מוביילים פיוטיים של שמש, ירח, כוכבים או ענן מוריד גשם; לבבות מונפשים; סט כוסות וצלחות מאויירות; ובקיצור – עולם שלם ששנים חיכה לפרוץ מתוכה ושמו LOVE MOOD. את כולם הגר מעצבת ללא שרטוט מוקדם בעבודת יד בביתה בתל אביב, שורפת ומפנשת בסטודיו לימודי מקסים ביפו, ולבסוף מולידה יצירות שהן הכי ONE OF A KIND שראיתם.
 
לסיכום: היכנסו איתנו לסתיו-לאב-מוּד, ובואו לבחור חבר עונתי בדמות מפלצת אהבה קטנה, כלי מרגש לתה, למרק או לריקוד גשם. מה שבמוּד שלכם.
 
יצירות קרמיקה – החל מ-80 ש"ח (ללב נוי קטן) ועד 700 ש"ח (לסט של 5 צלחות). אחד מכל פריט.
להשיג בחנות LOVE MOOD, או בהזמנה אישית מראש בטל': 054.4440514 (הגר). עוד פרטים בפייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט.

 

זהירות! יש רק אחד מכל אחד. היצורים של LOVE MOOD

אמאל'ה!! איך בוחרים?? היצורים של LOVE MOOD

 

איך יודעים שבא הסתיו? ככה בדיוק. הום דקור של LOVE MOOD

איך יודעים שבא הסתיו? ככה בדיוק. הום דקור של LOVE MOOD

 

כזה בחדר שינה שלנו, תודה. מוביילים מקרמיקה של LOVE MOOD

כזה בחדר שינה שלנו, תודה. מוביילים מקרמיקה של LOVE MOOD

 

 

 

 

בהצלחה עם לבחור רק אחד. הציצו בחשבון הפינטרסט של LOVE MOOD

מאמי, בוא נאמץ את כולם! הציצו בחשבון הפינטרסט של LOVE MOOD

 

 

תמיד שמח במטבח. כלים שימושיים, LOVE MOOD

תמיד שמח במטבח. כלים שימושיים, LOVE MOOD

 

 

יאללה, מתי אתם באים לתה ועוגיות? סט כלים שימושיים בעבודת יד, LOVE MOOD

יאללה, מתי אתם באים לתה ועוגיות? סט כלים שימושיים בעבודת יד, LOVE MOOD

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה