31 במרץ, 2016

מפגשים בעולם האמיתי

בעוד שבוע בדיוק, יש לכם דייט איתנו: מיטב מחנויות המרקט מגיעות אל קניון כפר סבא הירוקה, ליריד חלומי בן 4 ימים. הזדמנות פז לפגוש את האנשים והמוצרים שמאחורי הפיקסלים. מחכים לכם עם ורד ומנטוס בדש

לא תאמינו מה אנחנו (ואתם) עושים ביום חמישי הבא. וגם בשישי הבא. ואפשר גם בשבת וראשון. תכל'ס, פינינו את כל הוויקאנד בשביל זה: אנחנו נכנסים לאוטו, שמים בווייז "קניון כפר סבא הירוקה", ופוגשים אתכם בלייב. אשכרה. אף מול אף, מצח מול מצח, כרס מול כרס. מתרגשים? פייר, גם אנחנו.
 
לפסגת ההתרגשות הזאת אנחנו קוראים יריד "מרמלדה מרקט Street" והוא קורה בפעם הראשונה בקניון כפר סבא הירוקה, שעזר לנו לפרוץ את גבולות המסך, לצאת מהפיקסלים ולהעביר ל-4 ימים בלבד את מיטב חנויות העיצוב השוות מהמרקט – אל הרחוב. או יותר נכון אל רחבת הקניון הפתוחה.

זה אומר שיש לכם הזדמנות פז למדוד למשל את כל האאוטפיטים השווים של גילישס, או לרחרח את השמפואים הטבעיים לפעוטות של אליסיום, לשים ראש על כל כרית מהממת של "שים ראש" או של "דובדבנים", ללטף מקרוב את הנחשושים היפים שאיה האי תופרת, ולהזמין על המקום שרשרת אותיות מבד לקטני של Little B. אפשר גם להתחיל לחשוב על סדר פסח לסלון ב-THE OLD BOX, למצוא ברכות חג הורסות ב-White Pepper, להתחדש בגרדרובת הילדים אצל TINONO (מותג מקסים!), להתלבט טבעת-טבעת אצל אפרת מקוב; ובקיצור – להכיר ולפגוש עוד עשרות מעצבים וחנויות עם אייטמים שווים לשדרוג הבית, הארון, החיים. יהיו גם נגנים, בר יין וגבינות פתוח לנשנושים, ועוד הפתעות שלא תדעו, עד שתבואו להגיד שלום.

אז קדימה, תרשמו ביומן, תעדכנו את סירי, קחו את הילדים מוקדם מהגן. אנחנו מחכים לכם שם, עם קאווה ואמנטל. תזהו אותנו?

יריד "מרמלדה מרקט סטריט" – 7-10.4.16, קניון כפר סבא הירוקה, רפפורט 3, כפ"ס, טל': 073.2433059
חמישי וראשון 09:30-21:30, שישי 09:30-15:00, שבת – חצי שעה מצאת השבת ועד 22:00.

One thought on “מפגשים בעולם האמיתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה