21 בפברואר, 2011

מעל ומעבר לציפיות

התאהבנו בציפית מיוחדת שמבטיחה לצמצם את עומק הקמטים בפנים

לא נעים לנו להודות, אבל חמש יחידות ביולוגיה אף פעם לא עשו לנו את זה. מצד שני, כשמדובר בתהליכים המדאיגים שעובר הגוף שלנו בשנים האחרונות, אנחנו מוכנים לעשות דוקטורט מזורז בפיזיקה גרעינית, ובלבד שנצליח לעצור את מה שמתרחש אצלנו מעל ומתחת לאפידרמיס. אנחנו מוכנים לנסות הכל, כולל הכל, וכשהדברים מקבלים גיבוי רפואי ומוכח ואפילו נרשמים כפטנט – אנחנו ראשונים לעמוד בתור.

חברת הסטארט אפ הישראלית המבטיחה "קופרון" הכניסה לנו למיטה מוצר מפתיע: ציפית קוסמטית. מדובר בציפית סאטן נעימה להפליא שמורכבת מ-100% חוטי קופרון המשובצים בנחושת מחומצנת. נחושת היא אחד מ-11 המינרלים שגופנו צורך (יש נחושת באבוקדו, בשוקולד, האפרסמון וגם בתוספי מזון למיניהם) והיא מוכרת כמפחיתת דלקתיות, מסייעת בריפוי פצעים ומעודדת ייצור קולגן. השינה על הציפית הקוסמטית אמורה להפחית את נִראוּת הקמטים על פני העור תוך שבועות ספורים, מסבירים ב"קופרון", ומדווחים על ניסויים קליניים בלתי תלויים שבדקו, בעזרת ציוד משוכלל, את עומק הקמטים לפני השימוש בציפית ולאחריו, ועל מספר פטנטים שנרשמו בגין הפיתוח הייחודי. יחד עם זאת, הם מסייגים ומדגישים שאפקטיביות של המוצר משתנה מאדם לאדם. הציפית, שנמכרת ב-Bed Bath and Beyond האמריקנית תחת המותג Skin Glow, היא בטוחה לשימוש, עמידה וידידותית לסביבה, והמגבלה היחידה היא שיש לכבס אותה ללא מרכך כביסה (שעלול לפגוע בסיבים). חירפנו את נפשנו, שמנו את קמטינו בכפינו, ובמהלך החודש האחרון הקפדנו לישון אך ורק על הציפית המבטיחה. אין לנו עדיין מסקנות חותכות בנוגע לקמטים, אבל מזמן לא נהנינו משינה מתוקה כל כך על ציפית נעימה כל כך, ואם זה לא אנטי אייג'ינג, אנחנו באמת לא יודעים מה כן.

בשורה התחתונה, מה שטוב לכורים בצ'ילה (זוכרים את הגרביים שהצילו להם את הרגליים? אלה היו גרביים של "קופרון". גאווה ישראלית) בפירוש טוב גם לנו, ואם יש לכם ספקות, או סתם סקרנות בריאה – אתם לגמרי מוזמנים לישון על זה.

ציפית קוסמטית של "קופרון" – 200 ש"ח
להשיג באתר DrugStore.co.il (משלוחים לכל הארץ). ניתן להשיג גם כפפות, כיסוי עיניים וגרביים של "קופרון". לצפייה בסרטונים המדגימים את פעולת הציפית – לחצו כאן

לא משאירה מקם לספק. ציפית, כיסוי עיניים וכפפות קוסמטיות של Cupron

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה