06 ביוני, 2013

העט שלנו

עט כדורי אחד מחו"ל שנחת פה במקרה, שיגע את כל המשרד. אז הזמנו מכולה

הכל התחיל בקיץ הקודם, כשמישהי מהמשרד נסעה לברצלונה וחזרה עם מתנה תמימה: עט בצבע ורוד, הכי סתם, מדוכן לא ברור (איפה הלינדט שלנו, גברת?). שבוע אחר-כך, כבר לא היה אחד במשרד שלא ביקש לחמוד לעצמו את העט הורוד, שהתגלה כמפיק כתב היד הכי יפה שאי פעם יצא לנו. היסטריה.


אחרי סבב גניבות וחילופי האשמות (כולל דגימת סימני שיניים), נלקחה החלטה גורפת: חייבים לקנות עוד מהפלא הזה (שמיוצר בכלל ביפן ע"י חברת Marks), עשוי עץ ומתכת בגזרת משושה (לאחיזה נוחה כמו עפרון), עם חוד דק ומרשרש בחדווה, מפיק דיו שחור שלא נמרח לאף כיוון או משאיר סימנים על הידיים, ונסגר בלחיצת כפתור. יותר מזה? קבלו: על כל צלע במשושה רשומים בצרפתית הצעות וטיפים אופטימיים לכל יום בשבוע, "ראשון – צאו לטיול קטן", "שני – צפו בסרט", "שלישי – הקשיבו לדיסק", "רביעי – קראו רומן", וכו'. או בקיצור, "שבת – שבו על האינטרנט ונסו לברר איך מייבאים מכולה של הדבר זה". אז ישבנו. ועוד איך.

חצי שנה של חיפושים אחרי (אובסס, שלום), מצאנו סוף סוף אתר שיספק את הסחורה בארבעה צבעים: ורוד פוקסיה, ירוק מנטה (בתמונה למעלה), כחול מכבי או כסוף מטאלי – וקנינו שניים לכל חבר משרד, חוץ מאחת נודניקית שהחליטה "שהעט מרעיש ולא יציב" (תתחנני לא ניתן לך לשרבט בו פיפס). כעבור עשרה ימים של נשיכות פיילוטים זולים ומתפוצצים, הגיעה החבילה המיוחלת בדואר רגיל, עם קישוטי לבבות נלווים מנייר וסטוק לשנתיים של כלי כתיבה מענגים. עכשיו נשאר רק למצוא מה לכתוב. פתק למכולת, מישהו?

עט כדורי מהקו Days (של המותג היפני Marks Inc) עשוי עץ – 8.10 דולר (6.81 דולר לתושבים מחוץ לגרמניה, המע"מ יירד בחישוב ההזמנה, שולחים לישראל).
להשיג בחנות היפנית NOOK, או בבוטיק "שינזי קאטו + שופו" (אשתורי הפרחי 22, ת"א), או דרך האתר הגרמני Nauli

 

אפליקציית פתקים באייפון? חפשי אותנו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה