27 באפריל, 2010

מסע בחלל החדש

חלל תצוגה חדש, designspace, העלה לאחרונה את התערוכה "מחוץ לקופסא" ומציע למבקריו על הדרך גם פריטי ריהוט יפים (למעוניינים לרכוש) ויין. אין תלונות עד כה

בתור חובבי גלריות עונתיים (תרגום: פעילים ברוב העונות אבל לא בכולן וללא חוקיות) אנחנו תמיד מאד שמחים לשמוע על פתיחת חללים חדשים – פלטפורמות לאמנות מקומית ובינלאומית. והנה, DesignSpace, גלריה לעיצוב עכשווי, פתחה את שעריה לאחרונה באירוע פתיחה מרשים ושוקק, עם התערוכה הקבוצתית המקורית והמרתקת "מחוץ לקופסא", שמציגה עבודות אמנות ועיצובים של אמנים מקומיים לצד בינלאומיים.

התערוכה, שנאצרה בקפידה על ידי האוצרת קרן בר גיל, מציגה עבודות מבית מדרשם של אמנים נחשבים כאורי גרשוני, יאיר ברק, אסנת אוסטרליץ, אוהד מטלון, אבשלום סולימאן, אירינה בירגר, לטיסיה בולו ואלכס דה יונג, עופרי מרום, זמיר שץ, יונתן טוויטו, עילית אזולאי, יפעת בצלאל, זיו טקליאנסקי, איתמר שימשוני, עידו שמי ואלונה רודה.

DesignSpace הוא למעשה הבייבי של היזמית עמי (עמנואל) שחר, שראתה לנכון לפתוח בהאנגר תעשייתי ברחוב אליפלט בדרום תל אביב חלל קונספט ייחודי שמספק היכרות מרתקת עם אמנים, עיצובים, חפצים ויצירות אומנות הנמצאים בחוד החנית של העיצוב העכשווי. חלל הגלריה מחולק לשני אזורים עיקריים – אזור הגלריה לתערוכות מתחלפות ואזור התצוגה הראשי המוקדש כולו לריהוט, כשאת אזור הכניסה השכילה שחר להקדיש לבר יין מקצועי שנפתח על ידי הסומליה המוערך ג'סי בודק, מה שמאפשר הצצה לאמנות עכשווית תוך כדי לגימת יין איכותי. קלאסיקה.

גלריית DesignSpace – אליפלט 26, תל אביב
שעות פתיחה – שני-חמישי: 11:00-19:00 , שישי-שבת: 10:00-15:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה