07 ביוני, 2006

מסמר הערב

לכבוד שבוע הספר, הרשו לנו להמליץ על כתב העת "מסמרים", שהצליח להשכיח מאיתנו לערב אחד את העובדה כי יש טלוויזיה בבית

אחת החוויות הכי מעשירות ומרגשות היא קריאת ספר טוב, ובכל זאת הרוב לא מוצאים לכך זמן. יש המון סיבות ואף אחת לא באמת מספקת, בעיקר לאור העובדה שנתוני הרייטינג של "כוכב נולד" לא בדיוק מצביעים על סימני ירידה. במילים פשוטות, אנחנו רואים יותר מידי טלוויזיה וקוראים פחות מדי ספרים וזאת אולי אחת ההחמצות הכי דרמטיות של האדם מודל 2000.

שבוע הספר מתחיל היום, וספרים מכל הסוגים יתחילו להתעופף פה לכל עבר. לא חסרים ספרים טובים, הוצאות חדשות, סופרים צעירים וסופרות בועטות, ובכל זאת שמנו עין על כתב עת אחד בשם "מסמרים".

מסמרים הוא כתב עת עצמאי לפרוזה, בפורמט של ספר (כ-200 עמודים), המאגד מבחר סיפורים קצרים, פרויקט צילומים וסיפור קומיקס. הגיליון הראשון, בנושא יחסים, כבר יצא לפני חודשיים ועכשיו התיישב על המדפים בחנויות גם הגיליון השני – "בעתיד".

מסמרים, להבדיל מכל השאר, אינו התפתה לסגפנות האופיינית לתחום והלך על כל הקופה; הסיפורים המפתיעים והסוחפים, הדפים האיכותיים, העיצוב המדויק, הצבעים, הצילומים והקומיקס, כולם מתאחדים ליצירה אחת שלמה ומרגשת, עטופה בכריכה שעושה חשק לגעת.

ואל תבינו אותנו לא נכון, אנחנו לא מצפים שתשליכו את הטלוויזיות מהחלונות. אין צורך לנקוט בצעדים קיצוניים. סך הכל מדובר בהחלטה קטנה עם אימפקט לכל החיים. לקרוא ספרים. לקחת חופש מהחיים. תמסמרו את זה.

כתב עת לפרוזה "מסמרים" – 65 ש"ח (מחיר מומלץ לגיליון), מנוי לארבעה גיליונות – 220 ש"ח (כולל דמי משלוח)
להשיג בחנויות הספרים המובחרות ברחבי הארץ, או דרך אתר ההוצאה www.masmerim.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה