26 ביולי, 2011

מסגרת משפחתית

רקפת רבינוביץ, עוזרת אישית וקוסמת באופן כללי, היא מי שסוף סוף תוציא לאור את התמונות הכי יפות שלכם ותארגן אותן על קיר שלם של אושר

הרשו לנו לערוך סקר קטן בהצבעה בלבד: האם גם אתם מבטיחים כבר שנים לפתח תמונות של הנכדים לסבתא/ של הטיול לסיני לחבר'ה/ למסגר צילום נורמלי של רקסי במקום למרוח אותו על הדסקטופ / לסדר את כל האלבומים מפסח 98 ואילך? תורידו ידיים, הבנו את התמונה הכללית. ולא רק אנחנו, גם רקפת רבינוביץ.

את המקצוע הרשמי של רקפת אפשר להגדיר כ-Lifestyle Assistant, או בתרגום חופשי פיה טובה, שמשדרגת בתים, לו"זים צפופים ואת החיים שלכם באופן כללי. רקפת מציעה מגוון של שירותים בכל תחום, שלכם פשוט אין, ואף פעם לא יהיה זמן בשבילו: סידור הבית, שדרוג חדרים, רענון המלתחה והארונות, סידור אלבומים, מציאת מתנות לחגים, הפקת ארוחות חגיגיות, ימי כיף מיוחדים – ולמעשה כמעט כל משאלה שעולה על דעתכם (תמיד רצינו עוזרת אישית והתביישנו לבקש). אחד השירותים היותר מפנקים, שבחיים האלה כבר כנראה לא תספיקו להכין –  נקרא "קיר האושר": כחלק מהסטיילינג שהיא מציעה ללקוחותיה (וגם לדירות לפני השכרה או מכירה), רקפת נוברת באלבומים ישנים ששכחתם מהם, מוצאת תמונות ששנים לא הצצתם בהן (גוועלד! של מי התספורת הזו?), סורקת, מגדילה, מפתחת שקופיות, קונה עבורכם מסגרות מהממות, צובעת, תולה, מיישרת – ויוצרת קיר צילומים משפחתי, כזה שיעלה בכם זיכרונות נעימים, מרגשים ומצחיקים בכל פעם שתעברו לידו.

רקפת מספרת כי אחרי שתלתה אצלה בבית רגעים קטנים שעשו לה טוב גם כשקמה להרדים את הילדים, הבינה כמה אושר קיר כזה יכול להסב והחלה להציע ללקוחותיה את אותו שירות, מבלי שיצטרכו להשקיע זמן ומרץ בארגונו. אפשר להתחיל עם קטע קיר קטן ולמלא אותו בהמשך כשהמשפחה תתרחב, אפשר להזמין לסבא וסבתא קיר גדוש ומלא, אפשר להציג מסגור אמנותי שיכניס צבע לבית, או דווקא אחיד ומשתלב, והכול במסגרת התקציב שאתם קובעים – ואגב הוא לא חייב להיות גבוה בכלל. ממש לא.     

הרימו טלפון לרקפת והפכו את המסדרון האפל והקודר שלכם לחגיגה משפחתית מאושרת.

הפקת "קיר אושר" – המחיר נקבע בהתאם לתקציב וכמות התמונות (רקפת גובה לעצמה 10% מהעלות)
לפרטים נוספים – רקפת רבינוביץ, עוזרת אישית לסגנון חיים, טל': 054-6441444,  info@lifstyle-rakefet.co.il
או בעמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה