11 ביוני, 2013

מנדלי תופר ספרים

ספרים בתפירה אישית בהתאם לסיפור חייכם, אלבומים ויומני מסע בבנייה ידנית אולטרה מושקעת. שבוע הספר מעולם לא התאים לנו יותר

מאז הגיוס לא זכור לנו שקיבלנו מתנה עם התייחסות והקדשה אישית ("מאמי, זרקנו את החלוק עם הרקמה 'זהירות, שאפה לפניך'"?). ופתאום, חג הספר והאופציה להחתים סופרים אהובים עם השם שלנו ממש על עמודי ההקדשה – קרצו לנו יותר מתמיד.  אבל רגע, אולי אפשר קצת יותר אישי?

שני יוצרים שמצאנו עושים הרבה יותר מחתימה, ופשוט תופרים לכל אחד את הספר שהוא הכי צריך, עד העמוד האחרון. במילים אחרות: נמצאה המתנה המושלמת למסיבת רווקות / יומולדת עגול של סבא / הפרישה של ההיא מכוח אדם. לכו על זה באופן אישי:

#1 ספרים בהתאמה אישית מא' עד ת'
מי – אמירה קידר, כותבת ומעצבת ספרים
על מה מדובר – נכון שעד היום לא נגעתם בתמונות מהירח דבש? ונכון שכל המתכונים של אמא מפוזרים לכם בהודעות סמס או בתחתית התיק? ונכון שסבא תמיד חלם שמישהו יכתוב את זכרונותיו מימי הקיבוץ? יפה. עכשיו השאלה היא רק למי יש כוח וזמן וכשרון. אז זהו, שלאמירה יש ועוד איך. תנו לה כמה ימים, רקע אישי ומרחב פעולה, ואמירה תקדיש את כל מרצה למשימה שהפלתם עליה: החל מספר מחזור לכל החבר'ה הצופים, דרך ריכוז כל אלבומי הילדות שלכם בסריקה מחודשת ועד ספר חתונה שעושה וואו יותר מכל צ'ק. בקיצור, ספרים עם אמירה.
כמה ואיך – זה תלוי לגמרי בפרויקט, בכמות העותקים שתרצו להדפיס ובהיקף העבודה והתמונות. להזמנות, דוגמאות ורעיונות – החנות של אמירה קידר.
למי זה מתאים – למי שמוכן למכור את אמא שלו לסורים – רק לא להכין לה אלבום מזכרת מהנסיעה לפראג.

#2 אלבומי אמן למילוי עצמי
מי – אורה וצחי בן נון, "סטודיו זן"
על מה מדובר – כבר שנים שאנחנו עוברים ליד הדוכן המקסים שלהם בנחלת בנימין וחומדים לקחת הביתה את כל האלבומים האמנותיים של "סטודיו זן". ספרי הכתיבה למילוי עצמי, יומני המסע היפהפיים והאלבומים שיוצרים בני הזוג בעבודת יד מניירות משובחים וממוחזרים, משאירים המון מקום ליצירה שלכם, אך כוללים תמיד השקעה היסטרית שעוברת מעיצוב הכריכה אל הדפים עצמם (איורים ידניים שמתפתחים מדף לדף, סיפור שבנוי ממשפט אחד שרץ לאורך הספר, שזירת חוטי רקמה, מילים שמטיילות כמו נמלים, וכו'). אל תפספסו את ספרי ההשראה הנפתחים עם מעטפה לאיסוף חומרים ואנקדוטה קטנה שתמריץ אתכם לשרבט נובלה על המקום.
כמה ואיך – החל מ-50 ש"ח (ליומן מסע קטן) ועד 290 ש"ח (לאלבום בר מצווה ענקי), מהחנות של סטודיו זן. (שימו לב, בשל לו"ז עמוס לקראת סוף-השנה, אנא הקדימו להזמין מספיק זמן מראש).
למי זה מתאים – למי ששבוע הספר עושה לו חשק להתחיל לכתוב "באדולינה" משלו, אבל אין לו על מה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה