28 ביולי, 2015

ממריאה ברוח

איך שמלה אחת תמימה ונעימה הפכה להיות מדי הקיץ הרשמיים של עטרה אופק? או: אותה הגברת באותה אדרת. לא תתפסו אותה בלי

להלן וידוי מצמרר על הרגלי השופינג של הח"מ: לא סובלת שופינג. לא סובלת קניונים, לא סובלת רשתות. בגלל זה (בין השאר) אני חולה על תל-אביב: בכל סיבוב אקראי ברחובותיה, ברגל או על אופניים, אפשר לפגוש לגמרי במקרה איזו מציאה מתוקה שקורצת לך מחלון הראווה. את נכנסת, מודדת ומגלה בגד שחיכה שם רק לך, שבעצם תמיד היה שלך ורק לא ידעת מזה, משלמת וממשיכה בעניינייך, כאילו כלום לא קרה, פרט לעובדה שאת קצת יותר מאושרת.

והכי כיף זה לגלות חנות כלבבך, כזו שאת יודעת שתמיד תמצאי בה משהו שאת אוהבת. ואני אוהבת בגדים שלוכיים, מה תעשו לי. נוחים כאלה, שאפשר להירדם בהם ולקום איתם בבוקר ולהסתובב בהם בבית ולצאת גם לסידורים וגם לאירועים. רוב הבגדים שלי כאלה, והיקרים שבהם נקנו לפני שנים אצל ששון קדם או אצל אלמביקה, בסייל כמובן (כי עוד לא התעשרתי), ובלבד שיהיו בהם כיסים. כי לא אוהבת תיקים אני, מה תעשו לי, וצריך לשים איפשהו את המפתחות, השפתון והטלפון. וכך גיליתי לפני שנתיים בערך את ג'ינג'ר במורד שינקין, המייבאת מאיטליה בגדים נוחים ושלוכיים במחירים שפויים, ומאז לא קרה שיצאתי ממנה בידיים ריקות.

קיצר, בשבוע שעבר ארזתי את עצמי לחופשה של שבוע בתל-אביב, כמו שאני אוהבת, בדירה של חברים שנסעו חו"לה ועם אופניים צמודים. בזכרי את רחובות העיר בחום יולי-אוגוסט, שלעבור בהם זה כמו לשחות בהליכה בתוך מרק, ארזתי רק בגדי כותנה רפויים בלי שרוולים, וביניהם השמלה הגאונית שקניתי בראשית הקיץ בג'ינג'ר ב-100 שקל, סגולה עם כיסים, שמאז פרוץ יולי גיליתי שאני פשוט לא מורידה אותה, מכבסת ומיד לובשת בחזרה, ולא, לא אגלה לכם מה אני לא לובשת מתחתיה. מאליו מובן שאחרי יום במרק העירוני המהביל, הבנתי שאין מצב לגעת בשום בגד אחר שארזתי.

חיש קל דיוושתי לג'ינג'ר ורכשתי עוד אחת בצבע שמנת, ולמחרת חזרתי ולקחתי עוד שלוש: ירקרקת, מוקה ואפרפרה. וזהו, זה מה שלבשתי בתל-אביב, יום אחרי יום, ואני לא מבינה למה לרצות ללבוש משהו אחר בסאונה הזאת: בבוקר את לובשת אחת ושמה עוד אחת בתיק, יוצאת לשחות ברחובות, ברגע שיש לך הזדמנות (או בשובך הביתה) את מתקלחת ועוברת לשנייה. אפשר לגלגל אותן לכדור, הן לא מתקמטות ונוחות לרכיבה באופניים. ולדעתי הן מחמיאות ונחמדות כל כך, שאני מתכוונת ללבוש את זו בצבע שמנת לחתונה משפחתית בסוף השבוע. מה תעשו לי. כך קניתי חמש שמלות שיספיקו לי לכל הקיץ וגם לקיץ הבא, במחיר שהיתה עולה לי שמלת מעצבים אחת אחרי הנחה. ושמעתי שברשת מסוימת בקניונים מוכרים אותה שמלה בדיוק ב-180. יש כאלה בשלל צבעים מאופקים ועוד המון דגמים נוחים ויפים של עליוניות ושמלות, מהרו פן תאחרו.

שמלות במבצע ב-100 ש"ח ב-GINGER, שינקין 27, תל אביב, טל': 03.5252006; או במרכז גירון ברעננה, טל': 09.7744421

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה