30 במאי, 2013

ממזרים חסרי בושה

מרמלדה חושפת הכול: 3 התמכרויות (מעט מביכות) שהופכות את החיים שלנו לאפשריים

קדימה, תוציאו את זה. אל תתביישו חמודים. ספרו לנו על כל ההרגלים המגונים שלכם, הגילטי פלז'ר הכי מביכים שבלעדיהם היום שלכם לא יום. מה, משהו באזור כסיסת ציפורניים? מקליטים את "הבוקר עם דנה רון" כסדרה? טובלים במבה בחומוס? מילוי סמ"כים אובססיבי בעיתון? אנחנו קרובים? לא הפלתם אותנו. תקשיבו לזה:

אולי כי חמישי, ואולי כי אנחנו מרגישים שקצת התקרבנו לאחרונה – החלטנו היום לעבור לטרנינג, לפתוח הכול ולחשוף בפניכם 3 הרגלי טראש אישיים וקשים במיוחד, שמביך להודות כמה הם חלק מאיתנו. זהו, כל הראיות לפניכם, אין לנו כלום יותר להסתיר. נתראה בראשון (בלי להסתכל בעיניים). פדיחות היר ווי גו:

#1
מה – חיסול שקית שלמה של חטיף שברי בייג'לה בטעמים של Snyder's of Hanover (בייחוד זה שבטעם של חרדל, דבש ובצל).
ממתי הכול התחיל – 3 שנים של שומן טראנס אחורה, כשהקיוסק לידנו החליט לבדוק את הערנות שלנו ליד הקופה.
איפיון הטראש – עוד לפני שאנחנו חושפים את כמות הקלוריות (500 לשליש שקית!), אין לנו בעיה להודות שאנחנו קצת מאוהבים בגאון מהאנובר, שלקח פרצעלים יבשים, חתך לשברים, תיבל במגוון חומרי טעם ו-Eים רעים ויצר את הדבר הכי טוב/רע שקרה לנו מאז הקבוקים. תהיו חברים, אל תתנו לנו לגמור את זה לבד.
פוטנציאל התמכרות – גבוה פלוס פלוס פלוס, שזה "אין מצב לפתוח שקית בלי לחסל אותה על המקום, כולל ליקוק אצבעות ונבירה אחרי פירורים אחרונים". בלי בושה.
כמה ומאיפה – 18-22 ש"ח לשקית גדולה (340 גר'), ברשתות השיווק והקיוסקים הקרובים למגוריכם.

 

#2

[youtube pjlegfCCkL8]

מה – צפייה בלופ בסרטון החתונה "שיהיה להם כיף במדינה שלהם" (5:31 דק).
ממתי הכול התחיל – מהקיץ הקודם. שזה לפחות 365 צפיות שלנו, לפחות.
איפיון הטראש – מדובר באחד הסרטונים הראשונים שיצר רועי כפרי הגאון ("בקיצור", "ניצה ולחם", "חתולונובלה") לכבוד חתונתו של אחיו תומר. בסרטון הגאוני הזה מראיין כפרי את אחיינתו המתוקה הילי בן יוסף (חברים, ככה נראית מלכה) על הזוג המאושר והחיים בכלל, ובין תשובותיה משלב קטעי אנימציה מצחיקים. לא נגמר לנו מזה לעולם. ובכל זאת, כשבא לנו לרענן אנחנו שמים ברקע את סופיה-גרייס ורוזי, שתי חברות מתוקות המבצעות שירי פופ של ניקי מינאז' וטיילור סוויפט ואורחות קבועות בתוכניות של אלן דג'נרס. אקס פקטור? הצחקתן אותן.
פוטנציאל התמכרות – בואו נגיד רק שאנחנו יודעים כל מילה בע"פ, כולל תנועות. הילי, תהיי חברה שלנו?
מאיפהמיוטיוב כמובן.

#3

ישר לצבע טרי 7. PAINT, אתה חבר

מה –  ציורי פריסטייל בתכנת PAINT תוך כדי כל שיחה בטלפון.
ממתי הכול התחיל – אחרי שהחליפו לנו מחשבים – ומשום מה הפריסל (שהיה לנו אח וחבר מאז 1986) נעלם – התנחמנו בצייר.
איפיון הטראש – בוחרים מברשת עבה, בוחרים לה צבע, עושים קשקוש ואז צובעים את כל החלקים בקשקוש בכל מיני צבעים. אפשר לקשט עם מילים ומסרים ("יעלי, בא לך להכין קפה?"). אפשר להמשיך ולחקור את הצייר (הלא הוא הפיצ'ר הכי עגלה במחשב שלכם) ולגלות עולמות כמוסים של כלום.
פוטנציאל התמכרות – בין עשרים למאה ציורים ביום לעמדה. תלוי ביום.
מאיפה – קליק על מקש התחל או חיפוש של "צייר" (Paint) במחשב, ואתם איתנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה