14 בינואר, 2009

ממותקות מהמציאות

אם נמאס לכם להשוויץ באותה עוגת בראוניז סתמית הצטרפו לסדנאת עוגות בצק סוכר ותהפכו לקונדיטורים הכי מסוגננים בסביבה

לכולנו יש לפחות אחת כזאת: חברה טובה שלוקחת את התואר "ריץ' ביץ'" בהליכה, ומתהדרת באוסף נעליים חסר גבולות ובמגוון עקבים חסרי עכבות, כולל יצירות אמנות מבתי היוצר של ג'ימי צ'ו ומנולו בלאניק. בדרך כלל נלווה לאוסף הנעליים המדהים שלה גם ליין משלים של תיקים, אביזרים ותכשיטים, עד שבכלל לא ברור איפה היא עצמה מתגוררת בתוך כל השפע הזה. בהתקרב יום ההולדת שלה, נכנסים כל מכריה של אימלדה מרכוס (שם בדוי) להתקף חרדה. כי מה כבר נשאר לקנות לאחת כזאת? מה ישמח אותה? עוד זוג נעליים? עוד ארנק? אלבום אמנותי שלעולם לא תפתח?

אז זהו, שלא. כי לאישה שיש לה הכל, לא נותר אלא לפרגן במשהו מתוק במיוחד שהכנת במו ידיך, כמו תיק עור אכיל לחלוטין, עם אבזמי זהב, רוכסנים כסופים ואבנים טובות, או קופסת נעליים אכילה שלצידה נעל סטילטו עדינה, או עוגה מתוכשטת עתירת קריסטלים, והכל מבצק סוכר. כדי להכין עוגה מדהימה וחד פעמית כזאת יש לפקוד את אחת משלוש הסדנאות היצירתיות המתקיימות בסטודיו של מותק בוטיק סוכר – המקדש הקטן לחובבי האפייה וקישוט העוגות של ליהי רוזנברג-טובול ובן זוגה, יריב. סדנאות ההוט קוטור המתוקות מיועדות לחובבי עיצוב עוגות בעלי רקע וניסיון קודם בתחום, מאחר ומדובר ביצירות מורכבות במיוחד. לטעמנו האישי, בשביל מתנה מקורית, מתוקה ומרגשת כזאת – שווה להתאמץ, גם אם צריך ללכת בשבילה עקב בצד אגודל. 

סדנאות ליצירת עוגת נעל, עוגת תיק או עוגה מתוכשטת – 299 ש"ח לסדנה (לא כולל עוגה וחומרים. משתתפי הסדנה יוכלו לקבל בחנות 'ערכת השאלה' תמורת סכום סמלי)
לפרטים נוספים – מותק בוטיק סוכר, שד' יהודית 29, תל אביב, טל': 1599-50-20-22, www.motek-cakes.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה