07 בנובמבר, 2011

מלכת השכבה

גופיית משי סאטן של הילה שרון למותג layou, שנולדה כבר בקולקציה הקודמת, היא בדיוק מה שאתן רוצות שיבצבץ לכן מתחת לג'קט

כולם יודעים, לא רק חובבי סנדוויצ'ים כפייתיים כמונו, שהכי כיף וחשוב זה לבחור את השכבה שבאמצע. מה שבין לבין. והמסקנה הזו כנראה תקפה לא רק לעולם הכריכים. הנה למשל, כבר כמה שבועות שאנחנו מתקשים למצוא שכבת ביניים הגונה ללבוש בעונת המעבר הארוכה במיוחד הזו, שתבצבץ לה מתחת לג'קט שכבר יש לנו, ותעשה את העבודה גם בלי לתפוס את כל הפרונט (שדי אין לנו).

ופייר? בדיוק "נערת אמצע" מוצלחת שכזו מצאנו אצל הילה שרון, המעצבת העומדת מאחורי Layou. הילה שסיימה לפני כמעט 3 שנים לימודי עיצוב פנים במכון הטכנולוגי בחולון, הקימה מותג הקרוי על שם סבתה (לאה גוטמן), ושואב את השראתו דווקא מהעולם הגברי, מנופי ילדותה של הילה או דמויות מפתח במשפחתה. בימים אלו מוציאה הילה פריטים חדשים, אווריריים ורומנטיים לקולקציה השלישית בעיצובה (ראו תמונות למטה), אולם גופיה ממזרית ואלגנטית אחת שעליה שמנו עין כבר מן הקולקציה הראשונה, חוזרת לשמחתנו שוב בצבעים חדשים וסקסיים לחורף הקרוב: מדובר בגופיית סאטן משי מבריקה, בעלת שורת כפתורים נאה בחזית, כתפיות דקות ואלסטיות וגימור קפלים בגב. הגופיה הדקיקה והבלונית הזו אגב אינה נצמדת לגוף (הללויה!), ומתאימה מאוד להשתחל בתוך מכנס גבוה, לסנוור כאמור מתחת למעיל או לקרוץ מבעד לצעיף גדול ומחמם.

אם תגיעו למשרד, ותגלו שמישהו כבר הקדים להעביר לחימום הסקה מרכזי  הסירו נא את הבלייזר ותגלו לחבר'ה מי מלכת השכבה.

גופיית סאטן-משי – 380 ש"ח (קיים במידות S-L, בצבעי פודרה, שחור, אייבורי, זהב ומוקה)
להשיג בסטודיו LAYOU, שד' וושינגטון 16, פלורנטין, תל אביב; ובחנויות מובחרות כמו "בנות" (שינקין 40 ודיזנגוף 212, תל אביב); רשת "רזילי"; "תמה" (קריית שאול); "תמרינדי" (אוסישקין 60, רמת השרון); "דידי" (טאגור 55, רמת אביב); "בוטיק 5" (לינקולן 5, תל אביב); "זנוקה" (רנ"ס 8, קרית מוצקין), עמליה בוטיק –  ועוד. רשימת חנויות מלאה בדף הפייסבוק של Layou.

[PSGallery=8p153iuig5]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה