22 בנובמבר, 2010

מכף רגל ועד ראש

לבוטיק הנעליים Gaya Shoes יש גם ספא טיפולי גוף במלון מנדרין. קחו לכם בוקר שכולו אלקסיס סטייל

מה אנחנו כבר רוצים בחיים האלה? בית בארסוף, ילדים מחוננים, 7 קילו פחות, קערת פירות חתוכים כל בוקר למיטה ומסאז'יסט צמוד – זה הרבה לבקש? אז אולי רק מסאז'יסט צמוד? ואם אפשר את לירז מהצוות של "גאיה ספא"? יופי, תודה, שתצלצל למטה, אנחנו כבר פותחים.

טל לנדֶה, הבעלים של Gaya Shoes, בוטיק הנעליים הוותיק מבאזל, החליטה לפזר את הביצים בכמה סלים, ופתחה לפני מספר חודשים ספא אינטימי, נעים ויפה בשם Gaya Spa במלון מנדרין – ממש בסמוך לחנות האאוטלט השנייה שלה. טל מספרת שברגע שהתפנה מקום ליד החנות במלון, הרגישה צורך להעניק ללקוחותיה מוצר משלים ומפנק לחוויית הקנייה – מכיוון שונה לחלוטין.   

ובאמת, אחרי שמודדים אצלה עשרות זוגות נעליים מדהימים ובהנחות מפתות, הדבר היחיד שמתחשק לעשות זה להפקיד את כפות הרגליים – וכל מה שמעליהן – לידיהן הנאמנות של צוות מטפלי הספא המעוצב שממול. אנחנו זכינו להתמסר ללירז, שהשקיעה בלחיצות אינטנסיביות בכל המקומות הנכונים ופינקה אותנו בשמנים ועיסויים, יותר ממה שמקבל שניצל במשימת הדחה של "מאסטר שף". לאחר 50 דקות של תענוג טהור – שקוראים להן "עיסוי שבדי קלאסי" – יצאנו רפויים, ריחניים, בעלי עור רך וזוהר ומצב רוח מנומנם – שהתאים לנו מכל הבחינות.

במקום ישמחו לתת לכם בין השאר גם אבחון בנוגע לכאבים כרוניים, טיפולי דיקור קוסמטיים או רפואיים, טיפולי יופי (מניקור/פדיקור/גבות) וגם טיפולי פנים יסודיים עם מוצרי "יונקה" המשובחים מצרפת.

אחרי בוקר בסגנון היפים והאמיצים, פרשנו ללובי הפונה לים, הזמנו אספרסו ארוך, ובאמת שלא יכולנו לבקש יותר. נדיר שזה קורה.

עיסוי שבדי קלאסי – 180 ש"ח (50 דק')
לפרטים נוספים – Gaya Spa, יוניצמן 21, מלון מנדרין, תל אביב, טל': 03-7161151

 

 

איפה שכל הטוב הזה מתחיל. Gaya Spa

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה