02 בפברואר, 2010

מכנסי חופש

מכנסי Free Be הם אולי היחידים שלא ישפטו אותנו בדרך לעוד דיאטה משועממת, אלא פשוט יחבקו לנו את המותניים בהערצה

אנחנו מכים על חטא: החורף הזה אכלנו כאילו אין מחר. מסביח ועד סחלב, לא בחלנו בשום פחמימה שעשתה לנו נעים בבלוטות הטעם. ואז, בבת אחת, נבהלנו: היומיים האחרונים הזכירו לנו שבסוף כל חורף, גשום ככל שיהיה, מחכה בסבלנות האביב, ואחריו הקיץ, ועם הקילוגרמים שאספנו בדרך – זה עומד להיות קיץ חם במיוחד. בדרך אל הדיאטה הנכספת חיפשנו פתרונות ביניים שלא ישפטו אותנו אלא יקלו עלינו כמו חבר טוב באמת שלא אומר "בואנ'ה, השמנת בטירוף" אלא רק מחבק בהבנה.

למרבה המזל והאושר, מצאנו את הפריבי'ז – מכנסי הטרנינג של Free Be, שהם שילוב מושלם של מכנסי דייגים תאילנדיים עם גיזרה מחמיאה וסגירת סקוצ' חכמה, שמאפשרת להם לחבק את המותניים ברכות בלי להיתלות על הגוף. את "פריבי" יצרו ענת אברהם, מהנדסת בדים בוגרת שנקר, ורן פרנץ, מעצב רב תחומי: אחרי כמה שנות נדודים בעולם חיפשו השניים את החופש שהיה להם שם, אבל בתנאים של כאן, והתוצאה היא מכנסיים יפים ונוחים בטירוף, עשויים מפוטר (100% כותנה), עם סגירה שלא תיפתח לכם 'בטעות' בשום מצב.

ל-"Free Be" יש שתי מידות מודולריות בלבד: מידה 1 (שמתאימה ממידה 36 עד 42) ומידה 2 (ממידה 42 עד 48), כך שאין בעצם צורך למדוד אותם, ואפשר בשקט לרכוש אותם ברשת, מה גם שמדיניות ההחזרה שלהם אלסטית במיוחד (שולחים את המכנסיים וחשבון האשראי מזוכה, בלי קשקושים ושאלות). איך שלא יהיה, החלטנו שעד שנזכה במותניים כמו אלו שהתברכה בהם הדוגמנית שלהם (שנראית מיליון דולר בכל טרנינג, וכנראה לא חובבת סביח או סחלב) – נמשיך לעטוף את עצמנו ברחמים, בהבנה, באמפטיה ובטרנינג, ונישבע שבחורף הבא נתמקד בקינואה.

מכנסי Free Be (במגוון צבעים) – 138 ש"ח (מחיר מיוחד לקוראי "מרמלדה" – 124 ש"ח)
לפרטים נוספים – טל': 052-4322499,
www.freebe.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה