12 ביולי, 2015

מכל המסיבות הנכונות

הקולקציה החדשה של נסטיה ליסנסקי וקרן בנקר-כהן מציעה מדי מסיבות רשמיים ומשמחים לכל אירוע. לעבור את עונת האיוונטים בלי לפשל

לא בטוחים איך הגענו למצב שיש לנו החודש אירוע (מילה שנואה) כמעט כל ערב (ברקוביצ'ים, יש מצב שתאחדו את החתונה עם הבריתה של פליישמן?). ואם זה לא מספיק, אלוהי המסיבות לא ריחמו עלינו וכמעט אותו קהל הוזמן לכל אירוע. אז נשאלת השאלה – איך אנחנו ממחזרים את אותו אאוטפיט בלי שאף אחד ישים לב?

ובכן גבירותיי ורבותיי, הנה התשובה: דוגמים בחכמה פריטים לוהטים מתוך קולקציית הערב החדשה של המעצבות קרן בנקר-כהן ונסטיה ליסנסקי. כולם רשמו? אחרי ששנה שעברה, הקולקציה הראשונה שנסטיה עיצבה, וקרן פיתחה עבור המותג שלה BANKER, נחטפה מהר יותר מארטיק מטרה – החליטו שתיהן לקחת את שיתוף הפעולה צעד קדימה ויצרו הפעם יחד קולקציית קפסולה קטנה ומטריפה, של חולצות, חצאיות, חליפות, גופיות ושמלות, בה הכול הולך עם הכול בשיטת מיקס אנד מאץ', כדי לעזור לכם לעבור את עונת האיוונטים בשלום.

הודות לשימוש בחומרים לא שגרתיים (בדי צלילה, רשתות, פרנזים, נוצות, ספוגים, גדילים וסרטים), חיתוכי גזרות בפרופורציות מיוחדות, צבעים משמחים ומחשופים מתוחכמים במיקומים שונים, תוכלו למשל להתאים חצאית נוצות צ'רלסטונית וגופיה קטנה ולהחליט שאתם ברבור שחור. אותה חצאית אגב יכולה להתאים גם לחולצה אלגנטית מעט פתוחה מקדימה עם גדילים קטנים בשחור-זהב. והאחרונה יכולה ללכת טוב גם עם חצאית שכבות שיוצרת נפח-גלי מחמיא. יש עוד חליפות מבדים תואמים המורכבות מגופיות רחבות וחצאיות קצרות שיפה ללבוש יחד כסט, או דווקא לפצל ולפזר על פני כמה חגיגות.

ועכשיו, מי מוצא לנו 70 בייביסיטריות שעדיין לא נסעו לקלאב מד קורפו?

קולקציית קפסולה של NASTYA + BANKER – החל מ-350 ש"ח ועד 850 ש"ח (מידות S-L)
להשיג ב-בנקר, דיזנגוף 210, תל אביב, טל': 03.5290358. עוד תמונות באינסטגרם של נסטיה ליסנסקי

מוכנות לישיבת מערכת מגונדרת. מתוך הקולקציה של נסטיה + בנקר (צילומים: אלון שפרנסקי)

מוכנות לישיבת מערכת מגונדרת. מתוך הקולקציה של נסטיה + בנקר (צילומים: אלון שפרנסקי)

 

ברבור שחור, ברבור לבן. NASTYA + BANKER

ברבור שחור, ברבור לבן. NASTYA + BANKER

 

מיקסינג אנד מאצ'ינג. מתוך הקולקציה

מיקסינג אנד מאצ'ינג. מתוך הקולקציה

 

עונת האלגנטיות. מתוך קולקציית הקפסולה של נסטיה ובנקר

עונת האלגנטיות. מתוך קולקציית הקפסולה של נסטיה ובנקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה