27 במרץ, 2016

מי פנוי לרידינג?

מותג צרפתי הופך את עולם משקפי הקריאה לדבר הכי נוח לשימוש, מעוצב קום איל פו, וסקסי שראינו. סימן קריאה

חברה שלנו חזרה מוויקאנד בחו"ל עם משהו שאי אפשר היה להוריד ממנו את העיניים: משקפי ראייה חדשים ומהממים, שהלמו אותה כמו תכשיט. כששאלנו איך הספיקה ביומיים לתת מרשם, לעשות בדיקה, לקבל חזרה, להתרגל למספר, להתבאס, לקנות שוב וכל הווג'ארס שתמיד עובר עלינו בתהליך המסורבל, ענתה לנו – "לקח לי בדיוק רבע שעה". פייר? כזה מהר עוד לא היה לנו. אבל מעכשיו יהיה גם יהיה:

חברה קולית וחכמה בשם See Concept, שהקימו 3 חברי ילדות בצרפת בקיץ 2010, שמה לעצמה מטרה ברורה מול העיניים: להפוך את תחום משקפי הקריאה המוכנים, אלו שקונים בדרך כלל בבית מרקחת בלי מרשם (ואכן נראים כמו שפעת), לעכשוויים ונגישים יותר. אחרי שזכו בפרס החדשנות בזכות משקפי יוניסקס שעיצבו במיוחד להרכבה בשירות עצמי, החליטו בחברה להציב את המשקפיים המוכנים שלהם גם בבנקים, חברות ביטוח ומלונות (בהם נדרש לקרוא אותיות קטנות במיוחד). משם, צמח המותג ופיתח עוד מוצרים שרואים את הלקוח הלא-רואה: See Home למשל, הוא סטנד למשקפיים שולחניים שפותח בעקבות בקשות של לקוחות שנוהגים לשחק איתם מחבואים בכל הבית. יש גם משקפיים מתמגנטים, במיוחד לאלו שקוראים את העיתון או המתכון במטבח ("הם על המקרר, אבא!"). ויש משקפי שמש (עם או בלי מספר), כאלו שמסננים אורות מציקים ממסכים, מסגרות במהדורות מיוחדות, ועוד. לאחרונה – והכי שוס – השיקו את משקפי See-ג'וניור, מהיפים שראינו אי פעם לילדים, שאפשר גם לקנות בזוג – אחד לגדולים ואחד זהה לקטנים, שרוצים לקרוא ולהיראות כמו אמא (יש כאלו, תתפלאו).

אבל אז גילינו את השוס האמיתי – את המשקפיים אפשר להשיג – לא רק באתר המותג – אלא גם בחנות "המשקיפה" במרקט. הכי קל"ב. כל הדגמים איכותיים ומגניבים (תשאלו עליהם במומה או ב-Colette), גמישים ומתאימים כמעט לכל הפרצופים. רואים עליהם.

משקפי See Concept – החל מ-25 יורו (לא כולל דמי המשלוח) מהאתר; ובישראל – מגוון רחב אצל "המשקיפה" (ניתן להזמין עם מרשם)

 

קריאה יפה. מתוך אתר SEE CONCEPT

קריאה יפה. מתוך אתר SEE CONCEPT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה