17 בנובמבר, 2010

מי מפחד משמן רותח?

הלביבות הטעימות ממאפיית "לחמים" הכניסו אותנו לאווירת חג ועשו לנו יופי של סיפתח

‬‬‬‬בשבת בבוקר קמנו לקול שירת ציפורים, הערנו בנשיקה את חבורת המלאכים שלנו, וירדנו כולנו יחד בחלוקים ונעלי בית למטבח המצוחצח. שם, שלושה ברבורים קשרו לכולנו סינרים, במבי אחד סידר לנו רולים בשיער ושני ארנבונים הוציאו מחבת, ערימת תפוחי אדמה ופומפיה. כעבור שבע דקות ואפס כתמי שמן על הכיריים, כבר עמדה לה בחלון מעל אדנית הפרחים, ערימת לביבות נפלאה, טעימה וריחנית. ובדיוק אז התעוררנו. פעם אחרונה שאנחנו שותים ורואים סרט של דיסני לפני השינה.

כולם הרי יודעים שלהכין לביבות ביתיות זה אחד השוסים הגדולים של חנוכה. ובאמת שיש לנו מתכון מנצח לעניין, חשק תמידי למלא את הבית בריח מתוק של תפוחי אדמה מטוגנים, ואפילו קהל יעד צמוד, שרק מחכה לעשות איתנו קצת בלגן במטבח. א-ב-ל, כשמישהו (ולא נזכיר שמות), הזמין את כל בני הדודים שלו מהצפון לקפוץ לבקר, והם כבר למטה מחפשים חניה, אנחנו מסכימים לשרוף כמה הרגלים קבועים (ואת שטר הכתובה).

כך מצאנו את עצמנו מגישים בשבת את לביבות תפוחי האדמה והבטטות המפורסמות והיאמי-יאמיות של מאפיית "לחמים", הפיה הטובה החדשה שלנו. המאפייה המשגעת הזאת השיקה השנה לכבוד החג מארז קפוא של 15 לביבות טעימות בטירוף, אותן צריך רק לחמם, להגיש ולחסל. אם תרצו, תוכלו גם להזמין מהמאפייה מראש את אותן לביבות ממכרות ולקבל במקום מגש טרי של 32 יחידות (בתמונה), בליווי מטבל שמנת חמוצה ועירית, שחוסך לכם אפילו את שטיפת הכלים.

קבלו במחיאות כפיים סוערות (ועם גליל נייר סופג) את החג הכי מטוגן בשנה.

מארז קפוא של לביבות תפוחי אדמה ובטטחה – 42 ש"ח (15 יח')  
להשיג ב"מאפיית לחמים"- חשמונאים 99, תל אביב, טל': 03-5618111

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה