05 בדצמבר, 2018

מי יקפל גבורות ישראל

3 אמניות גרפיות יצרו נס קטן: ערמות של קבצי פעילויות לחג להדפסה ביתית כמעט-חינמית, שיעבירו לכם ערבי יצירה כיפים או קייטנות ביתיות מקוריות, ויחזיקו לכם יותר מכל פך שמן פלאי. הכי מדליק

כמה הדלקות-נרות עוד לפניכם? ומה בדיוק מתוכנן לערב שאחרי הטקס הדליק בן הדקה וחצי (טוב, 3 דקות אם שרים "מי ימלל", וגם זה בהגזמה)? ומה לגבי שאר 80 הימים ללא קייטנה או כרטיסים לפסטיגל? או, ככה חשבנו. ובכן, בדיוק בשביל חורים בסופגניה שכאלו – מצאנו פך שמן שלא ייגמר לכם ממנו.

3 אמניות גרפיות מדליקות, יצרו פעילויות DIY כיפיות לחג, שלא מצריכות מכם כמעט כלום מלבד מדפסת עם דפים. תמורת דמי חנוכה מעטים (עודף מ-10 ש"ח, שתבינו) תוכלו להוריד ולהדפיס בבית בקלות ובלי לרוץ לאף חנות – דפי יצירה, צביעה, גזירה, קיפול ומשחקים דיגיטליים כיפיים, שייכנסו את כולם סביב שולחן הפעילות, במקום מול אורו של הפורטנייט. תראו מה זה נס:

#1
מתחילים עם הקובץ המושקע של עדי ינובסקי הגאונה (בתמונה למעלה), בעלת המותג "אפונה" – שכל כולו אגב מוקדש לחדוות היצירה הביתית מנייר או מטקסטיל ולעיצובים שמתאימים לכל מועד והתקלת-"בית מארח" שיזרקו עליכם. בחוברת לחג שתישלח אליכם למייל מספר שעות אחרי הרכישה – תגלו בין השאר קוואה-קוואה עם חידון חנוכה, טמפלייט להכנת סביבונים "מדברים", קישוטי חנוכה לתלייה, תגים חגיגיים לאריזת מתנות וגם משחק בינגו בנושא החג. מי שייבקש תוספת "אפונה" – ימצא אצלה קבצים להכנת סביבוני אימוג'יז, דמויות להדבקה על גלילי נייר טואלט, תיאטרון בובות ועוד המון רעיונות מהממים. אכן בינגו.

#2

תכנית סי שלנו לכל ערב. קובץ לחנוכה של PLAN C

תכנית סי שלנו לכל ערב. קובץ לחנוכה של PLAN C

גם לכרמית וולק, מסטודיו Plan C (חולים על השם הקולע הזה) לא חסרים עניינים שיפעילו את הילדים עד חנוכה 2023: יש קובץ לצביעה עם תפזורת או סופגניות שובבות שצריך לקשט בכל אמצעי. יש דפי לימוד חשבון מקוריים וכיפיים, יש פיראטים שאפשר להצמיד לגביעי אקטימל ריקים ולטייל על מפת אוצרות, מבוך דינוזאורים, תיאטרון מפלצות, רובוטי-אצבע, ועוד מיליון הפעלות שלא חשבתם שאפשר להפיק מ-A4, בדקה וחצי.

 

#3

ולקינוח – האמנית רחלי בן אהרון, שמאיירת איורים מהממים בעט שחור דקיק תחת המותג שלה Fine Lines, מציעה להדפיס ברכות עם חנוכיית וינטג' שאיירה במיוחד לחג (ואם לא היתה לכם כזו על הקיר – לא חייתם את הסבנטיז), שיפה להעניק לכל לביבה שבאה להתארח. ויש לה גם סטים של חותמות דיגיטליות ודוגמאות מכל איוריה, בעזרתם ניתן לקשט אלבומים, לייצר תמונות אווירה או ניירות אריזה. הליין הכי פיין.

לסיכום: השנה במקום סופגניות, מארחים עם מגש של טונר צבעוני (ותביאו גם חצי מגש דיו שחור) וגוזרים את החג הזה עד שתצא ריבה.

פעילויות לחנוכה להדפסה – החל מ-9 ש"ח להורדה לקובץ (ניתן להדפיס כמה שרוצים) להשיג בחנויות PLAN C DESIGN, אפונה עיצובים לקטנטנים, Fine Lines

בית מארח? אתם לא מאיימים. עוד קבצים להורדה של "אפונה"

בית מארח? אתם לא מאיימים. עוד קבצים להורדה ופעילות של "אפונה"

 

אה סליחה, אנחנו נצטרך פה עוד ימי חופש חנוכה. פעילויות DIY להורדה של PLAN C

אה סליחה, אנחנו נצטרך פה עוד ימי חופש חנוכה. פעילויות DIY להורדה של PLAN C

 

אוי למי שזורק בבית אריזות ריקות. עוד הצצה לפעילויות להדפסה של עדי ינובסקי, "אפונה"

אוי למי שזורק בבית אריזות ריקות. עוד הצצה לפעילויות להדפסה של עדי ינובסקי, "אפונה"

 

וגם למבוגרים יש דגדוג באצבעות. חותמות דיגיטליות להדפסה וליצירה של FINE LINES

וגם למבוגרים יש דגדוג באצבעות. חותמות דיגיטליות להדפסה ול
יצירה של FINE LINES

 

תופרים (וגוזרים) לכם את כל החג. מימין: סביבון DIY של אפונה; משמאל: קובץ הרעיונות של PLAN C

תופרים (וגוזרים) לכם את כל החג. מימין: סביבון DIY של אפונה; הקובץ המלא של PLAN C

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה