18 במאי, 2014

מי בא

החברה האנגלית Mibo מייצרת מוצרים חכמים ומעוצבים, להתפתחות מוטורית של ילדים. נפלנו, תכף נשוב

למרות שמדובר באקט שזכה למוניטין לא משהו, ואף אסור לפי החוק בנסיבות מסויימות, עדיין, אחד הדברים החביבים עלינו בעולם הוא שוטטות. אותה הליכה חסרת מעש ומטרה, מניבה עבורנו את התגליות הטובות ביותר ואת הריגושים הכי סוערים. כך קרה לא מזמן, כשמצאנו את עצמנו, בלי להתכוון, ביריד מכירות צבעוני והומה.

ואז, בעודנו מטיילים בין הדוכנים, הבחנו בכריות-בובות דקורטביות בצורות של חיות, ניצבות להן מקסימות ומהממות וסטרייט פורוורד. אולם כשביקשנו לקנות לנו אחת (הכי התאהבנו בג'רפה החייכנית), גילינו כי זה לא פשוט כמו שחשבנו (אבל בהחלט יותר כיפי ומספק!).

מתברר שמדובר בעצם במוצר "עשה זאת בעצמך" של חברת Mibo, שמגיע בצורת מגבת מטבח ועליה שירטוטים וסימונים המסבירים כיצד להפוך את המגבת המטמורפית לבובת חיה ממולאת, שיכולה לחלטר ככרית מעוצבת לחדר הילדים או לזרוק צבע בחלל המשפחתי. אנחנו אומנם לא ידועים בקישורים המוטוריים שלנו אבל אנחנו גם לא ידועים כמי שמסרבים לקחת על עצמם אתגר.

Mibo, החברה האנגלית שקמה בשנת 2001, התמקדה תחילה בייצור מוצרים מעוצבים ועמידים לבית. לאחר שצברה פופולריות בקרב הצרכנים, המשיכה Mibo והרחיבה את המגוון שלה על ידי פיתוח מוצרי "עשה זאת בעצמך" המיועדים לילדים (ולמבוגרים המחוברים לילד הפנימי שלהם), ומעודדים אותם לפתח את היכולות המוטוריות שלהם אל מעבר לתנועת גלילה של האצבע המורה על מסך של אייפד.

החברה השכילה לפצח את הסיפוק המרגש ששואבים הילדים מהפיכת דבר מה המגיע בצורת דו-מימד, לדמות צבעונית ושמחה בתלת מימד, ובין המוצרים שלהם אפשר למצוא בין השאר כרטיסי ברכה המיועדים להכנה עצמית וערכות המכילות דמויות שונות, בעיקר של חיות, המגיעות מצוידות עם שם ותיאור. את הדמויות יש לגזור, לקפל ולהדביק, לפי ההסבר בדף היצירה וההסבר המצורף.

אז יאללה, תפסו לכם זוג מספריים ודבק (ואת הילדים) אנד גט ביזי!

 

המוצרים של Mibo, מיוצרים באנגליה תוך דגש על שימוש במוצרים ירוקים, כגון 100% נייר ממוחזר ודיו צימחי. ערכות היצירה מיועדות לגילאי 6 ומעלה.
מחירים לדוגמה: כרטיס ברכה – 20 ש"ח; קיט לתפירת כרית/בובה – 89 ש"ח; קיט יצירה – 59 ש"ח.
להשיג בעמוד של "מיבו" באתר "יולטה", ובחנות NOOK.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה