20 בפברואר, 2020

מישהו תפר לי מתנות קטנות

תמונה משפחתית ממוסגרת במקלות ארטיק תתנו לסבתא. אנחנו מצפים לקבל ביום המשפחה, ובכל איוונט מעכשיו - מתנות מקוריות ומושקעות מחשבה, לפחות כמו אלו שדנה קלטר מתאימה אישית, אחת-אחת. הלו, מי מזמין לנו ספר חיים?

עד שבלענו את העובדה שיום האם הפך ליום המשפחה (דודה בטי, מה נדחפת? תפסי יום אחר) – הגיעו כמה גננות ורידדו את החג ליום ה"מי-שיש-לו-מדפסת-צבעונית-שידפיס-לכולם-תמונה-ליום-שלישי". ובכן, נו מור. החלטנו לעשות סוף לצמצום התאריך החשוב הזה, רק לכדי השגת פריים משפחתי שעולה לנו תמיד בדובונים, יזע ודמעות. השנה אנחנו רוצים יותר, אנחנו רוצים מחשבה, רוצים מקורי, רוצים משהו שדנה קלטר התאימה לנו במיוחד ושיזכיר מה אנחנו בכלל עושים עם החבורה הזאת שתופסת לנו את כל היוזרים בנטפליקס.

עוד כשהחלה להתמחות בתארים שלמדה – הראשון בפסיכולוגיה והשני בפסיכותרפיה באמנות – חשה דנה דגדוג באצבעות ומשיכה דווקא לעולמות העיצוב. אולם, כשפנתה להעמיק וללמוד בעצמה עיצוב גרפי, הרגישה געגועים לטיפול ועבודה מול אנשים. חברה שעסקה בעיצוב תעשייתי הציעה לה לשלב ולעבוד יחד בהפקות ועיצוב אירועים, שהולידו בהמשך גם קו מוצרי מתנות אישיות שמותגו עבור כל אירוע מחדש. רק אז הצליחה פתאום דנה להרגיש חיבור אמיתי למה שהיא הכי אוהבת לעשות – להגשים משאלות קטנות לחולמים גדולים. אחרי למעלה מעשור יחד, יצאה לפני 3 שנים לדרך עצמאית ופתחה סטודיו משלה בשם MADE FOR YOU, ממנו היא יוצרת, כותבת, מצלמת, מעצבת ומפיקה מא' ועד Z שלל רעיונות יוצאי דופן ופריטי מתנה מרגשים ואולטרה-מושקעים.

כך למשל, לימי הולדת עגולים וגדולים, דנה יכולה לחבר ספרי-חיים עבי-כרס, אבל באווירת מגזין חו"לניקי, שהיא מעצבת קאבר-טו-קאבר: החל מהלוגו, דרך השפה הגרפית, הצילומים, התוכן והטקסט שבפנים – ועד נייר האריזה שמבחוץ. לכל אירוע והתכנסות שתרצו להרים, היא תעצב ותפיק כל אביזר בהתאם לאווירה המבוקשת, כמו מגבות חוף ממותגות או פלייסמטים בכיכובכם לחגיגה מעונבת. לקראת חג או נסיעה, אפשר להזמין פאזל להרכבה בדמותכם או משחקי קלפים משפחתיים סופר-מושקעים (שובליקו, יצאת ג'וקר!). יש גם סטים מהודרים של 'איקס-עיגול' בהם החיילים או המשבצות הם אתם, דומינו משלכם ואפילו קוביה הונגרית מודפסת עם כל חברי המשפחה (נראה אתכם סוגרים שורה שבה אבא מחייך); ועוד ועוד, ככל שהדמיון שלכם ושל דנה יצא מהמסגרת. ואפרופו מסגרת, במקום אחת רגילה – למה שלא תלכו על תיבת תאורה (לייט-בוקס) שכבר מגיעה עם סט תמונות שלכם להחלפה? או שתעדיפו להדפיסן על ים סירות-אוריגמי יפהפיות? על עשרות קופסאות גפרורים קטנות? אולי על תיק-ערב קלאץ' או כיסוי דרכון (שיזכירו לכם מי הופקר בבית לטובת וויקאנד באמסטרדם)? ויש עוד מוצרי נייר מיוחדים, פריטי טקסטיל ואפילו תכשיטים לחריטה. אבל במחלקת 'השקענו אול דה וואי' – מצאנו מתנות מרגשות מכסף, כמו רעשן או סט כפיות לתינוק חדש (הלו, אל תשכחו מי הפך אתכם למשפחה), ואפילו עוגיית מזל נפתחת, להטמנת מסר מיוחד ("מזל שכיבסת לי את המדים של הצופים!").

הכל מעוצב כאן, בעבודת יד פרטנית ויחידנית, כך שאין בזבוז וייצור מיותר, אף מתנה לא זהה לחברתה, ותמיד – כאמור בשם הסטודיו – נוצרה במיוחד עבורכם. קדימה ילדודס, מי רוצה את הסיסמא לגוגל פוטוז שלנו?

מתנות בהתאמה אישית, בעיצוב דנה קלטר – החל מ-85 ש"ח
להשיג בחנות Made For You; פרטים נוספים בטל': 052.3271284 (דנה)

 

 

 

 

 

 

 

 

לתפור מתנה אישית, עד נייר העטיפה. MADE FOR YOU

לתפור מתנה אישית, עד נייר העטיפה. MADE FOR YOU

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה