15 במרץ, 2016

מיסטר פיקס

יש לנו טיפ, תכתבו: הידיים הטובות של דני כתובים יצילו כמעט כל מכשיר חשמלי שהתקלקל. כתבתם?

הביטו סביב בבית. האם במגירה של הסירים הגדולים מסתתר גם מוזיאון למג'ימיקסים וקוצצי פלא חצי שבורים? האם בבוידעם יש מאוורר שכבר שנים נוטה רק ימינה? אולי בממ"ד אתם מתעקשים לשמור קומקום שיודע רק לשרוק ולירוק? ובכן, איספו את כל אלו והזמינו תור אצל ד"ר דני כתובים, מומחה לתיקון כל דבר שכבר כמעט ויתרתם עליו.

דני, שעבד שנים במפעל גדול למוצרי חשמל, פתח את החנות שלו ברחוב סלמה בתל אביב בשנת 1984, כשהמפעל נסגר. ומאז הידיים הטובות שלו לא מפסיקות לעבוד, לתקן כל מוצר חשמלי, להלחים, להשיג חומרי גלם חלופיים במחיר הכי הוגן ולהעניק טיפול VIP לכל אחד. מלקוחות פרטיים עם מכשירים קטנים, ועד מסעדנים מובילים שהתקלקל להם ציוד מטבח גדול – כולם מגיעים אל החנות הקטנה וההומה, שם מטפלים דני והצוות בכפפות של משי בכל הדורש תיקון ומעניקים לכל מכשיר הזדמנות שנייה. הם אגב גם הפנים שמאחורי האחריות שאתם מקבלים ממותגי החברות הכי גדולות (אז אתם הצלתם לנו את הצ'יפסר ללא שמן? יצא קריספי!).

חברה טובה שמסרה לידיהם כמה פריטים, מספרת שלמרות שכולם אמרו לה "תזרקי, התיקון כבר עולה יותר!", החליטה בכל זאת למסור לדני את שואב האבק, הבלנדר ומנורה עומדת אהובה במיוחד, ולהחזיק אצבעות. כעבור יומיים, באה לאסוף את כל החבורה, שדני הצליח להציל בלי בעיה, בלי לזרוק לפח ובלי לקנות חדש. דני, יצא טוסט משולשים!

מתקן מכשירי חשמל – המחיר נקבע בהתאם לסוג התיקון
"דני תיקונים", סלמה 94, תל אביב, 03.6820995, ראשון-חמישי 08:00-17:00, שישי 08:00-13:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה