18 ביולי, 2016

מים בששון

3 חברות לקחו על עצמן משימה: לגרום לכם לשתות מים טובים, נקיים ומגניבים יותר, בכל קונטיינר אפשרי. שימו את המידנית בצד. זה הדבר הבא

בוקר טוב לכל הגמלים והמכורים הגדולים למים (אנחנו אגב אתכם בכל לגימה). הרשו לנו להציף לרגע את עניין הקונטיינרים שמכילים את הקרייב ל-H2O: האם מונחות לכם על השולחן לפחות 5 כוסות עם 3 שלוקים מכל גיחה שעשיתם לתמי4? אולי גנבתם מימיה לקטנצ'יק שגם ככה סיים טרום-חובה (ברוריה, את רואה שכתוב על המדבקה "יהלי הבן" נכון?). ואולי תפסנו אתכם עם בקבוק חד פעמי שמילאתם כבר מספר רב מדי של פעמים? ובכן, מתברר שאנחנו גרים במדבר צחיח יותר ממה שחשבנו. הגיע הזמן להתקדם עם הזרם.

הנה 3 מותגים מגניבים וחו"לניקים שאורזים מים בדרכים חכמות, סקסיות ונכונות הרבה יותר ליוניברס. יהלצ'וק, על זה יש מדבקה שלנו:

#1 מי – Boxed Water
מה הקטע – חברה אמריקאית ממישיגן שנוסדה ב-2009, מפצירה לזנוח את בקבוקי הפלסטיק היומיומיים לטובת קרטוני מים יפהפיים, שאינם מכילים חומרים מזיקים לגוף ולסביבה, ניתנים למחזור ב-100%, ואליהם מוכנסים מים שעברו סינון וטיהור קפדני. בשיתוף פעולה עם ארגון המים העולמי וה-National Forest Foundation, על כל קרטון שתקנו מהם ותתייגו (#ReTree) – החבר'ה בבוקסד-ווטר ישתלו 2 עצים חדשים ביערות מוסדרים מהם מיוצרות האריזות, ו-1% מכל ההכנסות שלהם נתרמות לייעור מחדש ולמפעלי הצלת מים. החברה החמודה הזאת גם שולחת מים באריזות שמפחיתות טביעת-פחמן ויש להם אפילו תכנית בת 10 צעדים קטנים שתוכלו לעשות כדי לעזור לסביבה (כמו להפחית לעיסת מסטיקים, שימוש בקשים ועוד). בקיצור, כמה משטחים להעמיס לכם?
איפה משיגיםבאתר (שולחים לארה"ב וקנדה). פרטים בפייסבוק ובאינסטגרם.

#2 מי – CanO Water
מה הקטע – החברה הבריטית המקסימה הזו, המציאה פחיות מים עם לשונית מיוחדת לסגירה חוזרת, שניתנות אף הן למחזור ב-100%, ומאפשרות לשתות מים קרירים (מוגזים או רגילים), לסגור את הפחית ולשמור על טמפרטורה וטעם. תוסיפו לזה את העובדה שאלומיניום הוא החומר הכי מתמחזר בשוק מיכלי השתיה (לעומת זכוכית או פלסטיק), ואת ההתחייבות של החברה כי כל פחית שתמחזרו – חוזרת בתוך 6 שבועות למדף – והרי לכם דרך חדשה לצרוך מים קרים. ולא סתם: כאלו שמגיעים מהאלפים של אוסטריה. תפסו שישייה.
איפה משיגים – באתר (שולחים לאנגליה וסקוטלנד), ברשתות מזון (סלפרדג'יס, הול-פוד מרקט), או באמזון. פרטים בפייסבוק ובאינסטגרם.

#3 מי- Hydro Flask
מה הקטע – טיילנים בכל העולם כבר יודעים להגיד שהיישר מאורגון, מגיעים בקבוקי השתיה הטובים בעולם. אם בזכות האופציה לבחור את גודל פתח הפיה והמיכל (מבקבוקים אישיים עם פתח צר ועד וואזות ענקיות לפה רחב). או הודות לפקק הגומי החכם והגמיש, מבחר הצבעים המסחרר או הכי בינגו – גוף הפלסק הכפול שלא מחליד, שומר על שתייה קרה עד ל-24 שעות, או חמה עד ל-6 שעות מרגע המזיגה, בלי להשפיע על המעטפת החיצונית. אותו כנ"ל לגבי בקבוקי הקפה שלהם, הבירה ואפילו מיכלי האוכל היפים. ההייק הבא שלכם נראה ככה.
איפה משיגיםבאתר (שולחים לארה"ב), בחנויות טיולים בצפון ארה"ב, אירופה ובריטניה. פרטים בפייסבוק ובאינסטגרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה