16 במאי, 2016

מייקל, יא מלך

הדוקו המוזיקלי שביים ספייק לי לרגל 25 שנה לצאת אלבום המופת BAD, הוא ממתק VOD מקסים ומהנה. יש סיבה ללחוץ על הכפתור הירוק

נניח שחיסלתם אתמול את מטלות הצפיה שלכם. ונניח שלא עומדים להקרין הערב משהו מרגש במיוחד ("קון אייר" זה חדש?). במקרה כזה, הרשו לנו לחסוך לכם את הסיבוב על פאנל המומחים שלכם ולשלוף תשובה מוכנה לשאלה "יש משהו שווה ב-VOD?!". יש ועוד איך: מאחורי לחיצה על הכפתור הירוק מחכות לכם 130 דקות שמפגישות בין שני יוצרי ענק – ספייק לי ומייקל ג'קסון. התגעגענו לשניכם.

הממתק שתפסנו בספריית הוי.או.די של הוט נקרא Bad 25, הדוקו-המוזיקלי והכיפי שיצא לפני כמה שנים לרגל 25 שנה לאלבום הפופ המופתי BAD שביים ספייק לי. פתאום מצאנו את עצמנו נסחפים שוב אחרי הצלילים שתכל'ס עדיין עושים לנו את זה, עוד מימי ג'קסון-פייב, דרך כל התחנות וההשפעות מהן שאב מייקל הקטן את האמביציה המטורפת לכבוש את העולם. כל המרואיינים הנכבדים (מסקרוסזה שביים את הקליפ הבלתי נשכח ל-BAD ועד נלסון מנדלה) והמוזיקאים הכי נחשבים בתעשייה (מקנייה ווסט ועד וויטני יוסטון המנוחה) מדברים בסרט על הרצינות של מייקל, ההשקעה בכל צעד שעשה והמציא (כולל חשיפה של איך צולמה ההישענות המטורפת קדימה בסמות' קרימינל!) ועל כמה כשרון צריך להביא מעצמך כדי להפוך להיות מייקל ג'קסון, דה וואן אנד אונלי. כשעוטפים את כל זה באג'נדה השחורה של הבמאי המוערך (מעריץ לא קטן של אמ.ג'יי. בעצמו), יחד עם הצצות אל מאחורי הקלעים של כל הלהיטים הענקיים שיצאו מהאלבום, פלוס קטעי ארכיון שמעולם לא ראינו פה באייטיז ונחשפים בסרט לראשונה – מתקבל סרט שכל מי שגדל על מלך הפופ הבלתי מעורער, חייב לראות.

שימו לכם ברשימת הצפייה והזמינו גם את כל מי שלא מכיר בבית את הצלילים (או למה לעזאזל מייקל צועק בפזמון "שאמוֹן!") לשעתיים של בֶּד-פלז'ר טהור.


הסרט התיעודי "Bad 25" (במאי: ספייק לי, 131 דק') – חינם בתכני ערוץ 8 ב-Hot VOD (וגם במומלצים של ערוץ 8)
קטעים נבחרים מתוך הסרט לצפייה ישירה ביוטיוב (לא מתורגם, מחולק לחלקים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה