12 באוגוסט, 2010

מיומנים בנושא

המופע של להקת מיומנה - "מומנטום" יצליח לכבוש גם את אחרון הטינאייג'רס האדישים ויספק לכם בילוי משפחתי שלא נופל מערב בברודווי

עד היום לא שוכחים לנו בבית איך בטיול המשפחתי הגדול לארה"ב, זה שהיה צריך למשכן את המטבח והסוברו בשבילו, זה שבשיאו לקחו אותנו לראות את הזריחה מעל הגרנד קניון, תופעת הטבע המדהימה שאין שנייה לה – הרמנו חצי ראש מהנינטנדו, הפטרנו "מיצינו פה?" וחזרנו לישון באוטו.

 

מאז קצת התבגרנו (ואפילו חזרנו לחוויה מתקנת במכתש רמון), אבל זה לא משנה את העובדה כי בכל דור מחדש, נעשה קשה יותר ויותר לרגש טינאייג'רס, ואלא אם כן קניתם להם קיר להישען עליו בדיזנגוף סנטר או דלת שנטרקת בפול ווליום – גם אין ממש אופציות נורמליות בגזרת המתנות. והנה, דווקא בסוף השבוע האחרון ייתכן שעלינו על פתרון מוצלח לעניין, שלגמרי יכול לעבור כבילוי משפחתי – בלי להביך או להוציא אף אחד "פאתט!!!!!1".

 

לצורך ההוכחה, לקחנו שני אחיינים-נסיינים: אחת שציינה לא מזמן 13 שנים (4 מתוכן תועדו בפייסבוק מילה במילה) והשני בן 16 (שנות "סבל קיומי ואדישות כללית"), ארזנו נושאי שיחה שמתחילים ב-"אההה…" ונסענו לכיוון יפו לראות יחד את המופע האחרון שהוציאה להקת מיומנה – הנקרא "מומנטום".

 

לאחר 13 שנים בהן רץ המופע המצליח הראשון ("מיומנה"), החליטה להעלות הקבוצה העצמאית והאנרגטית הזאת, שעושה קסמים עם כל מכסה ושני מקלות אזניים שלא תתנו לה – מופע חדש ומקורי, המציג טכנולוגיות בלעדיות ואמצעים חזותיים שפותחו עבורו ואשר מבוסס כולו על סנכרון מדויק של כל צליל ותנועה שתראו על הבמה. והתוצאה – לא נופלת משואו שובר קופות בברודווי. הפעם, כפי שנרמז מהשם, את ההשראה והנושא המרכזי של "מומנטום" (שרץ במקביל גם באירופה ובדרום אמריקה) שאבו היוצרים אילון נופר ובועז ברמן מתוך המושג "זמן" והחיבור הטבעי שלו למושג "קצב" – הלוא הוא הלחם והנוטלה של הלהקה.

 

איקס עיגול. מתוך "מומנטום", המופע החדש של להקת מיומנה

 

ובאמת, מרגע שכבו האורות לא הפסיקו חברי מיומנה המוכשרים (והסופר חתיכים) לזוז, לרקוד, להצחיק, להפתיע, ובעיקר לגרום לנו להצטער שלא הלכנו על הקריירה של אלון הילל. התפאורה משתלבת בקטעי וידאו, הקהל משתף פעולה בהתלהבות, האקרובטיקה מהפנטת, הקצב כובש והמיקסים נכנסים לנשמה.

 

כשנדלקו חזרה האורות, וראינו איך האדיש והמפייסבקת מחייכים להם מפירסינג לפירסינג, מוחאים כפיים ולא מפסיקים לדבר על כל פרט קטן – גם עוד חצי שעה אחרי זה (כשבלענו סמבוסק באבולעפיה) – הבנו שקלענו בינגו.

"מומנטום", המופע החדש של להקת מיומנה – 159 ש"ח (יש הנחות לסטודנטים, חיילים, אזרחים ותיקים), המופע מתקיים בכל סופשבוע (החל מגיל 8 ומעלה)
לרכישת כרטיסים ולפרטים נוספים – בית מיומנה, לואי פסטר 15, יפו, טל': 03-6811787, או דרך "הדרן", טל': 03-5215200 או 2274*
לטעימה מהמופע – לחצו כאן, למועדי הופעות ועמוד הפייסבוק של הלהקה – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה