30 ביוני, 2019

מידות טובות

מותג האופנה EDDIE מצליח להרוות צמאון גדול במדבר הצחיח במחלקות הפלאס-סייז, הודות למגוון עצום של שמלות טרנדיות, חצאיות יוצאות מהכלל ואאוטפיטים סקסיים במידות שלא מתפשרות בדרך למעלה. רעיון גדול

היום ילדים, סיפור מעשה מעורר השראה על שתי נשים שהביטוי "גדולות מהחיים" קטן עליהן. ריד אנד לרן: האחת – אמא שלמדה עיצוב אופנה בתיכון ואחר-כך ב"שנקר", צברה ניסיון של כמעט 20 שנה בתחום ופתחה בוטיק משלה בנס ציונה. השניה, בתה המוכשרת והשאפתנית, שבילתה את שנות ילדותה במגזרת הבדים של אביה ובמשחקים עם ערכת התפירה של אמה, למדה במכללת האופנה "מרים" בתל אביב, והחליטה להגשים חלום: למצוא לעצמה בגדים. אפשר? ואם אין כאלה במידה או בראש המגניב שלה, היא כבר תדאג שיהיו.
 
זה כמעט שנתיים שוורד ועדן אייזיק לא רק בועטות באפליית המידות כלפי מעלה, ומעשירות את המגוון הדל עד-כמעט-לא-קיים במחלקות הפלאס-סייז בחנויות, אלא בעיקר – מתקנות חוויית קניות עבור מי שבשבילן מדובר בדרך-כלל ב"עונשופינג". המהפך החל עם דגם אוברול שעדן עיצבה והציבה בחנות של אמה כניסיון. האוברול שנחטף כמו פריכיות-דבש, והשמועה על מותג חדש שמציע פריטים במידות גדולות עד אקסטרה-אקסטרה-מחמיאות – סחפו את הלקוחות ודירבנו את האייזיקיות לעלות הילוך.
 
ורד החליטה לסגור את החנות ולחבור עם הידע, הניסיון והקליינטורה שצברה, אל המותג הצעיר שעדן בתה, בעלת טעם מדויק ואנרגיות נכונות – פתחה. ביחד הן הפורס מז'ור שמאחורי EDDIE (על שם הכינוי שדבק לעדן). חוץ מאותו אוברול שזכה לגרסאות ארוכות, קצרות או כבגד לערב, תמצאו אצלן גם חצאיות חגיגיות בסגירת קפלים גבוהה שאורזות יפה את הגוף; אאוטפיטים נוצצים לאירועים; ובקרוב – גם קולקציית מכנסיים וחולצות טי אוברסייז קלילות. אבל הכי כיף? לצלול אל מגוון השמלות העצום והססגוני, שמתאים לכל טיפוס ומצב רוח שקמתן איתו.
 
זה יכול להיות שמלת חולצת-טי רחבה ליום-יום; או רב-קומתית רומנטית ומחמיאה. יש דגם בצורת A עם שורת כפתרה; או דווקא שמלה משופעת בד בעלת מחשוף נדיב בכתפיים. מצאנו גם שמלת שני חלקים שמגיעה עם טופ קשירה סופר-טרופר-עדכני; או דווקא אחת עם חגורת קשר קדמי גדול; אחרת עם קשירת קולר; או קפלי פליסה במותן; סרטים בכתפיים; ובקיצור – היצע רחב לפחות כמו טווח המידות (שמתאים בחלק מהדגמים גם עד 58-60). פיצוי כיפי לכל מי שהרגישה במשך שנים – לדברי עדן – כי במקום שהיא תבחר את הבגד, הבגד היחיד במידתה בחנות בחר בה. ובכן, נו מור.
 
מרגע שפתחו את הסטודיו המשותף בתל אביב, הן עסוקות בלפתח דגמים, למצוא בדים ייחודיים, לשרטט גזרות מחמיאות, להלביש ידועניות (מנטע ברזילי ועד שני קליין) ולהרוות את הצמא הגדול במדבר האופנה למידות-גוף שמעל הממוצע. ורד מספרת שמרגע שראתה איך העלו חיוך על פני נערה שלא מצאה באף מקום מלבד "אדי" שמלה לנשף הסיום – הרגישה שמצאה את הייעוד שלהן: להחזיר את הפלוס לחווית הקניות ולהפוך לפיות הטובות של כל פאשניסינדרלה, בכל מידה.
 
 
בגדים במידות 46-52 לנשים ונערות – החל מ-339 ש"ח לחצאית, 379 ש"ח לשמלה
להשיג בחנות האונליין, באתר הרשמי, ובסטודיו – הכישור 1, תל אביב. פייסבוק, אינסטגרם

דגם לכל מצב רוח. EDDIE מותג לבגדי פלאס (צילומים: רותם שמואלי)

דגם לכל מצב רוח. EDDIE מותג לבגדי פלאס (צילומים: רותם שמואלי)

 

מחזירים את הפלוס לחווייה. ממגוון שמלות EDDIE (צילומים: רותם שמואלי)

להתאהב בארון שלך מחדש. ממגוון שמלות EDDIE (צילומים: רותם שמואלי)

 

מי מפחדת מצמוד? חצאיות, אוברולים, שמלות טי (צילומים: רותם שמואלי)

מי מפחדת מצמוד? חצאיות, אוברולים, שמלות טי (צילומים: רותם שמואלי)

 

פלאס בקלאס. הצצה למחלקת בגדי ערב, EDDIE (צילומים: רותם שמואלי)

פלאס בקלאס. מתוך מחלקת בגדי ערב, EDDIE (צילומים: רותם שמואלי)

 

אקסטרה-אקסטרה-מחמיא. הציצו לחשבון האינסטגרם (צילומים: רותם שמואלי)

אקסטרה-אקסטרה-מחמיא. הציצו לחשבון האינסטגרם (צילומים: רותם שמואלי)

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה