11 בספטמבר, 2011

מחשוף טוב, הכל טוב

בוטיק הלנז'רי "נועה" שביפו מוציא נשים מכל הגילאים והגדלים עם חזיות ראויות, נוחות ויפהפיות. קאפ אוף סי, מישהו?

ביום קיץ אחד החלטנו שלא נבלה עוד שעה מיותרת אחת במחיצת הברזל המציק בחזייה, ונכנסנו לאוטו. גלגלינו הובילו אותנו אל מקום שזה זמן מה שאנחנו שומעים סביבו לחשושים מפרגנים. בחנות המפתיעה, שמשדרת קרירות חמימה (במובן הכי חיובי של אוגוסט) פגשנו את נועה ואתי, ופתחנו בפניהן את סגור ליבנו (במובן הכי ראשוני של המונח). נועה מונדשיין, מעצבת הלבשה תחתונה שלמדה ב"שנקר" ועיצבה באירופה, פתחה את "נועה" ביפו כדי להתאים סוף סוף חזיות ראויות לנשים מכל הגילאים, הגדלים והטעמים. היא מעצבת סטים מרהיבים של הלבשה תחתונה עבור המותג היווני Venus Victoria ועבור החנות הפרטית שלה, כך שאם התברכתן בחזה קטן, בינוני או גדול – בקיצור, אם אתן אוחזות בלנז'רי על בסיס יומיומי – אין לכן אלא להזדרז ולבקר אצלה.

לנועה ואתי יש פטנט מ-ע-ו-ל-ה ללבישה נוחה ומותאמת יותר של חזייה (הן אסרו עלינו לגלות אותו ברבים, כך שתיאלצו לשאול אותן כיצד) והן משדרות גישה אמפטית ועניינית במינונים מדויקים (כלומר, הן לא יתפרצו לתא המדידה אם לא תבקשו מהן). חוצמזה, הן עורכות ערבי בנות בהרכבים מצומצמים שבמהלכם מתאימים למשתתפות את הדגמים האולטימטיביים ומפנקים אותן בהנחה מיוחדת (כולל 15% הנחה למארגנת שהביאה את החברות שלה). אנחנו נפלנו למראה סט תחתונים וחזייה מתחרה אפרסקית, שמופיעים לנו מאז בחלומות הכי ורודים (עם דנטל בקצוות). יום הנישואין מתקרב, ווינק ווינק, הינט הינט!

חזיות – בין 100-350 ש"ח, תחתונים – בין 15-120 ש"ח
"נועה – חנות חזיות בהתאמה אישית", שד' ירושלים 50, יפו, טל': 03-5181730. פתוח בימים א'-ה' בין 10:00-18:00  ובימי ו' בין 09:00-14:00.

[PSGallery=7xi012a5b3]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה