20 במאי, 2013

מחפשים שורשים

שלושה מוצרים שיצילו לכם את הפריזורה בימי עונת מעבר מאתגרים, מהשוונצים הסוררים ועד הקצוות. סנוקל, אין לך כלום עלינו

הקרקפת נטרפת? הפדחת מתפדחת? הראסטה סגרה את הבאסטה? לא עוד! לפניכם מקבץ חירום לשיער הנסער מעונת המעבר, שיבטיח רעמה מדהימה גם בימים בהם קמתם עם פריזורה מהגיהנום. בין אם אתם מטפחים, צובעים או מחליקים – תמצאו כאן חדשות מרעישות ששווה לבדוק מן השורש. אז מה, שנעשה חפיפה?    

#1 S.O.S COLOR RECOVER™  – תרסיס צבע לכיסוי שורשים מבית מישל מרסייה
מה זה –
פטנט ישראלי (כבוד!) של חברת מישל מרסייה, לצביעת שורשים לבנים בין הצביעות. מאחר שהשורשים הנבזיים מתחילים לבצבץ כבר אחרי שבוע-עשרה ימים מהצביעה האחרונה, מדובר בתכשיר ביתי שמגשר בין התורים במספרה, אמור להספיק לעשרים שימושים ומאפשר התזה מדויקת על השורשים, בהתאם לשבעה גווני שיער שונים. הצבע עצמו מבוסס על תרכובת שאינה מכילה חמצן, אמוניה או MEA (מונו אתנול אמין).
איך זה – גאוני. סוגר את הפינה הלבנה, ומונע עוגמת נפש (לכי תסבירי בראיון עבודה שאת לא מוזנחת, אבל בימי שני המספרה סגורה).
כמה זה –  79.99 ש"ח, להשיג בלעדית בסופר-פארם.
מדד היופי החיצוני – "תראו ילדים, קסם!"
מדד היופי הפנימי – כמה חבל שלא המציאו את זה לפני הפגישה המקרית עם האקס המיתולוגי בתור לבשר ב"מגה"
תירוץ מוצדק לרכישה – "מה, זה הצעד הכי חסכוני שעשיתי מאז שלפיד קיבל את התיק!"

 

#2 מוצרי טיפוח לשיער על בסיס שמן Elixir Ultime, של קרסטס

מוכנים למעושרות3. שמפו מתוך סדרת Elixir Ultime של קרסטס

מה זה – שלושה מוצרים חדשים המבטיחים להפוך את הליפה הטבעית שלנו לקרקפת-על: מסכת טיפוח המועשרת בשמן "אליקסיר אולטים" (Beautifying Oil Masque), אמבט חפיפה לשיער המועשר באותו השמן (Sublime Cleansing Oil Shampoo, בתמונה) ו-"ריטואל 24 קראט" – טיפול יופי משולב לשיער המבוצע במספרות. נוסחת שמן "אלקסיר אולטים", עליו מבוססת הסדרה כולה, כוללת ריכוז גבוה של ארבעה שמנים: פרקסי, ארגן, תירס וקמליה.
איך זה – מסיכת ההזנה: מפנקת את השיער בניחוח מבושם נעים במיוחד ומזינה אותו עם כל הלב (כלומר, אחרי שהוא מתייבש הוא באמת שופע בהכרת תודה). אמבט החפיפה (ובעברית: השמפו) מנקה, מטפח ומקציף בטירוף. גם הוא משאיר אחריו  ניחוח של מיליון דולר (במזומן). "ריטואל 24 קראט": טיפול בן 20 דקות המבוצע במספרות מורשות בלבד, ומבוסס על שילוב של שלושת מוצרי הסדרה: שתי חפיפות בשמפו "אלקסיר אולטים". מריחה יסודית של מסיכה מועשרת בשמנים ולסיום – מריחת שמן מטפח המותאם לשיער צבוע, פגום וחלש או דק ורגיש. הטיפול (מניסיון אישי) מבטיח להוסיף לשיער רכות, קלילות וברק – ומקיים בגדול.
כמה זה – אמבט חפיפה (שמפו) – 145 ש"ח (250 מ"ל), מסכת הזנה – 245 ש"ח (200 מ"ל). פרטים לגבי מספרות המבצעות את טיפול "ריטואל 24 קראט" – בטלמסר קרסטס: 1-800-301-666
מדד היופי החיצוני – אחרי טיפול במספרה (וגם אחרי חפיפה בבית) מתחשק לגשת לאודישן לפרסומת בנוסח "בריא ומלא ברק!", רק כדי לטלטל את הפריזורה מצד לצד כמו סופר-מודל בעודך חוצה את הכביש עם השקיות מהכרמל.
מדד היופי הפנימי – סליחה על השטחיות, אבל משהו בניחוח האופייני לתכשירים גרם לנו לחוש עוצמה פנימית בסגנון שנירר, ראידמן, סנוקל ושות'. 
תירוץ מוצדק לרכישה – יותר זול מדירה במגדלים, והאפקט – דומה.

 

 

#3 סדרת מחליקי שיער Keratin Therapy של REMINGTON

מי קופץ בראש? מחליק קרטין של רמינגטון

מה זה – סדרת מחליקים חשמליים המשחררים קראטין ושמן מרוקאי לריכוך השיער תוך כדי פעולת ההחלקה ומצוידים בחיישני חום שמתאימים את הטמפרטורה האופטימלית למצב השערה. הטכנולוגיות החדישות, אומרים ב"רמינגטון", מספקות 57% יותר הגנה על השיער מפני שבירה או נזקים בהשוואה למכשירים אחרים. בסדרה 5 דגמים שונים.
איך זה – כל מה שעובר דרך מכשיר העל הזה מתיישר בלי לעשות קונצים, וגם בלי חשש לטראומות (נדלק תוך שניות, מתאים עצמו לטמפרטורת השיער האופטימלית לשיער ונכבה אוטומטית בכל דקה). ומי שחוששת ממגע ליפתי – תשמח לגלות שהקרטין והשמן המרוקאי המשתחררים בזמן היישור, מעניקים גם לשיער הסורר ביותר תחושה טבעית ובמרקם לח. בקיצור, יש מצב להוציא דגם כזה גם לכביסה?
כמה זה – בין 349-499 ש"ח, תלוי בדגם (אנחנו ניסינו את מחליק Keratin therapy pro – דגם s8590). לכל הדגמים – חמש שנות אחריות. ניתן להשיג בסניפי המשביר לצרכן (ובהמשך בנקודות מכירה נוספות, לפרטים – מוקד שירות הלקוחות: 1-599-55-99-66).
מדד היופי החיצוני – "תישבעי שעשית את זה לבד!?"
מדד היופי הפנימי – חשבתם שבכל שיער מתולתל מסתתר פן מקלות מתוסכל? לא עוד!
תירוץ מוצדק לרכישה – סליחה, עכשיו גם הגנטיקה שלי באשמתי?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה