25 בנובמבר, 2012

מחליפים הילוך

תיקי קלאץ' עם כתמי צבע שלעולם לא חוזרים על עצמם סגרו לנו את פינת המתנה המושלמת

קורה שגם להיא במשרד שיש לה הכול – יש יומולדת. מה לעשות? עבודה של גרבוז לא בדיוק נכנסת בתקציב שאספנו במעטפה בעבודה (שימרית, את חייבת עוד מפעם שעברה, לא שכחנו), ושובר למסאז' כבר מיצינו מזמן. רגע לפני שהלכנו על תלושי שי, צעק מישהו מהקיוביקל ליד "אולי קלאץ'?". כזה שאף פעם לא נמאס לקבל וכיף לרענן גם אם יש לך כבר שבעים. ואם כבר, אז שיהיה אחד שאין לאף אחת. וליתר דיוק – משהו מהמיני-קולקציה של דקלה לוי הראל.

תחת מותג התיקים שלה בעל השם ההולם Assemblage (כינוי שזכתה לו בלימודיה בבצלאל, שמשמעותו חיבור קולאז'י של פרטים וחומרים), יצרה דקלה סדרה מצומצמת של 17 תיקי קלאץ' בלבד (כל הקודמת – זוכה) גדולים וכיפים, המשלבים עץ, בד ומתכת (ויש אפילו גרסת ארנק קטנה בה משולב עור). בהשראת מסגרות עץ שראתה, נולד הרעיון להרכיב תיק בסגירה מתמגנטת בעזרת פיסות עץ עבות בגימור חלק ומרשים, ובעלות פינות מתכת מוזהבות ומבריקות (הכי שנירר-סטייל). אליהן מצמידה דקלה בחיבור איכותי ומרשים את גוף התיק, שעשוי מבד קנבס בהיר עליו היא מציירת בסגנון חופשי וזורעת כתמי רורשאך בשילובים שונים. בפנים מחכה לכם בטנה מבד לימונטה איטלקי נעים למגע עם המון מקום לארנק, משקפיים, מפתחות, צעיף וחטיף גרנולה. כל קנבס מקבל טיפול אישי בביתה של דקלה, ונצבע לפני הרכבתו בעבודת יד שלעולם לא חוזרת על עצמה, כך שמובטח לכם פיס ג'קסון-פולוקי יחיד מסוגו (ואין יותר מסקרן מלראות מי נמשך לאיזה רורשאך).  

בחרנו אחד בכתמי אדום-כחול עמוקים, שמתאימים כמעט לכל עונה ובגד, ובברכה כתבנו: "מזל טוב! לבחור לך מתנה זה תמיד וואחד תיק…".

תיקי קלאץ' במהדורה מוגבלת -445 ש"ח (במקום 495 ש"ח, כל תיק – One of a Kind).
להשיג בחנות של Assemblage Unique, לפרטים נוספים – דקלה לוי הראל, תל אביב, טל': 052-3607303, עמוד הפייסבוק.

 

יפה בכל דוגמא. תיקי קלאץ' של Assemblage



איך בוחרים רק אחד? Assemblage




אופס, נגמר. התיק שלנו


 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה