13 ביוני, 2018

מחזיר כותרים קודמים

ערבי ההרצאות המעולים של איתמר לוי חושפים סיפורים מרתקים מחייו כמאתר ספרים נדירים מקצועי. בואו לגלות איה פלוטו באמת כל השנים

הפנטזיה של כל חובב ספרים מגיל אפס עומדת להתגשם בעוד 3, 2, 1: איתמר לוי – שחקן, סופר, מספר סיפורים ומאתר ספרים שכבר חשבתם שאבדו לנצח. או בקיצור (וכפי שהוא שמור לנו בנייד): "איתמר מחזיר כותרים קודמים". על לא דבר.

את איתמר אנחנו מכירים כבר שנים, עוד מהימים שהיתה לו גם חנות ספרים בחיפה, מלאת אוצרות אבודים ונדירים שגרמו לנו לבכות מהתרגשות (בשם "ספר זכרונות"); גם פינות רדיו קבועות ואהודות לאיתור ספרים; וגם צימר מקסים ורומנטי בכרם מהר"ל, גדוש בחומרי קריאה משובחים מקיר לקיר (מושלם לזוגות שאין להם על מה לדבר מאז החתונה, #אנחנו_שלום). בגלגול הנוכחי ובשנים האחרונות, מאז הפכה החנות לווירטואלית בלבד, וכשהוא אינו עסוק בלמצוא לכם זיכרונות וגעגועי עבר, איתמר עוסק בכתיבת ספרים מקוריים, מנקודות מבט ומקולות של גיבורים מפתיעים; פלוס ספר אישי-ביוגרפי אחד, בו תיאר את קורותיו כמאתר ספרים מקצועי, ומה זה בדיוק אומר. אדוני, הזיכרון שלך חייב להירתם לווייצמן, רק אומרים.

בימים אלו, ובעקבות הצלחת הספר, הוא מקיים בכל מקום שתרצו ערבי הרצאות מיוחדים ומרתקים על המקרים בהם טיפל ופיצח, אבל הפעם מהצד של מי שזכה לקבל לידיו אוצר שחיכה לו שנים. לא סתם הערב נקרא "הפתעות בנייר אריזה חום". בהרצאות תוכלו לשמוע איך בעזרת פירורי מידע כמו "אני זוכר בערך את האיור על הכריכה" / "שורה אחת מפרק 3" / "את העלילה הכללית במעורפל" / "ציור של צילום שדומה לגיבור" / "סוף דבר עמום" – הצליחו עשרות לקוחות סניליים לקבל לידיהם את הספר שחיפשו, ארוז בנייר חום ובאהבה גדולה, בעזרת כח המומחיות הנדיר של אביר הספרים האבודים.

איתמר מספר שבשנות ה-90, אז החל להציע את השירות הייחודי והמופלא הזה, הציד היה מורכב וארוך בהרבה. כיום, בעזרת חיפושי תמונות, אינטרנט מהיר ויד קלה על הוואטסאפ – הסיכויים ואחוזי ההצלחה רק גוברים. זכיתם. לאחר שעה קלה של סיפורים שכאלה עם סוף טוב באמת, איתמר עוד נשאר עם הקהל המרותק לשיחה פתוחה, עונה על כל שאלה ונענה לכל בקשה. בקרוב, תוכלו גם לתפוס על המדפים את הספר המשפחתי החדש שלו בשם – "עד שנולדתי" (ואיזה מזל שזה קרה). בינתיים, כמתנה מיוחדת לעצמכם, ליקיריכם או סתם לרגל חג הספר: תנו לאיש אתגר – קבלו כותר.

הרצאה וערב עם איתמר לוי – 1,500 ש"ח; שירות איתור ספרים – כ-65 ש"ח (למעט מקרים מיוחדים, הספר כלול במחיר)
ההרצאה הבאה – הערב, רביעי, ביתן אהרון. להזמנות – "דף ההרצאות של איתמר", טל': 052.2585787. פרטים נוספים באתר החנות, בפייסבוק ובטל': 04.6399749

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה