15 ביוני, 2009

מחזירים עטרה ליושנה

החלל המזמין והמרווח של מוגרבי, כיום בית קפה וחנות יד שנייה, הוא גן עדן לחובבי וינטג' שעדיין מתגעגעים לימי הקולונוע המיתולוגי

הכל מתחיל מהשם – מוגרבי. חיוך נוסטלגי יעלה אפילו אצל אלו שלא ביקרו בבית הקולנוע המיתולוגי שהיה עד להריסתו למרכז חברתי שוקק, שלא נאמר רותח. השם הזה התאים בדיוק לחזון של אבי בן ניסן ותהל ארז שרקחו חנות יד שנייה/קפה שתהפוך (במהרה בימינו אמן) למקום עליה לרגל. מקדש היד השנייה החדש שלהם מיועד לכאלה שיש להם עיניים גדולות ותאווה אמיתית לפרטים ייחודיים.

החנות, חלל מקסים ומלא נשמה שיגנוב לכם את הלב גם בגלל הרוח העיצובית שהעניקו לו יחד עם המאייר ירמי פינקוס, מתפרשת על שטח גדול ומרווח בן שתי קומות. חוויית החיפוש בין בגדים שנבחרו בקפידה היא תשובת המחץ לקונספט שתבע עד היום מחובבי הוינטג' לנבור בסלסלות עמוסות ולהיאבק בדחק הקולבים שתקועים זה בתוך זה בחנויות של מטר על מטר. במוגרבי מציעים אקססוריז, חפצי נוי וכמובן בגדים ממקומות שונים בעולם עם דגש על איכות, ייחודיות וניקיון. עינם הבוחנת של שני המוגרבים ניכרת גם בפריטי ריהוט יפהפיים שמהווים חלק מעיצוב המקום אך מוצעים למכירה לכל דורש. והכי הכי חשוב – המחירים. במוגרבי מאמינים שיש לחזור למוטב ולשם כך ונקבו במחירים מטריפים ומשמחים בהגינותם.    
והלוואי שזו הסנונית שתחזיר את אלנבי להיות מלך הרחובות אחרי שנים שסבל מתדמית לא מוצלחת. ועצה קטנה – כשאתם הולכים באלנבי, תרימו את הראש ותראו את הבניינים המרהיבים שמרמזים על מה שהלך שם פעם.

בגדי וינטג' – החל מ-35 ש"ח (חצאית) ועד 85 ש"ח (שמלה)
להשיג במוגרבי, אלנבי 33, תל אביב, טל': 03-5254242

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה