22 ביוני, 2014

מחוברות

המחברות הרקומות של KARINITI וגם הכריות, וגם המוביילים, וכל דבר שהגברת הזאת מייצרת - אנחנו רוצים אצלנו בבית. כריסמס הגיע מוקדם השנה, דרלינגז

קרה לכם פעם שקניתם מתנה לאיזה חבר ורגע אחרי הצטערתם שלא השארתם אותה לעצמכם (והגשתם לו שקית קבוקים במקום)? לנו זה קרה לאחרונה פעמיים, ובכל פעם עם מוצר אחר של קארין איצקוביץ'. ממש במקרה. אז החלטנו להפסיק לשדר רמזים לסביבה ולצ'פר את עצמנו במתנת "אם-נחכה-לכם-עד-היומולדת-כבר-לא-יישאר-לנו-גורנישט".

מאז סיימה את לימודיה בשנקר, מעצבת קארין תחת המותג שלה KaRiniTi מוצרים ממגוון חומרים ועולמות שונים – טקסטיל, נייר, עץ, חוטי רקמה ואפילו פרספקס – ובכל פריט שומרת תמיד על טאץ' של מלאכת יד זעירה, בין אם זה פרט קטן ובין אם המוצר כולו. כך תוכלו למצוא אצלה למשל כריות שעליהן רקומים איורים רומנטים באווירה וינטג'ית, או מוביילים עם מטוסים שעוצבו בקווי מתאר מפרספקס זרחני (שיפה לתלות גם אם אין לכם ילד להמם ולהרדים) ועוד הפתעות על התפר שבין פעם להיום. או כמו שהיא קוראת לזה – ייצור חדש-ישן. קארין מודה שהקרבה של הסטודיו שלה לשוק הפשפשים מהווה השראה לעיצובים נוסטלגים, פשוטים, שהיא יכולה לייצר בסדרות קטנות בטכניקות מודרניות (בשילוב מפעלים ועמותות לשיקום פגועי נפש), אך ששומרות משהו מהמסורות הידניות. הכל טוב ויפה (מאוד), אבל האמת שהגברת הזאת קנתה אותנו סופית כשמיששנו את המחברות שהיא תופרת: אחרי חיבור הדפים, מנוקבת כל כריכה בשורות שורות של חורים קטנים, ביניהם שוזרת קארין חוטים צבעוניים בכל מיני כיוונים וצורות ויוצרת עבודות רקמה גיאומטריות שמשתנות ממחברת למחברת. מקסים, מקורי ועושה חשק להירשם לחוג מקרמה במתנ"ס.

בלי לחכות לסיבה מיוחדת, רכשנו לעצמנו מחברת סקצ'בוק גדולה ועוד פנקס קטן לתיק, שנעים ללטף כל היום. או לפרום ולשחק "סבתא סורגת". מישהו יודע איך עוברים שלב 3?

סקצ'בוקים רקומים של קאריניטי – 70-110 ש"ח (בגדלים A5 / A4; בצבעי אפור, שחור, קראפט ולבן).
להשיג ב-TEMA, ג'לדה; שרה בראון; אטלייר שרון ברונשר; פאפייר; אסופה; באוהאוס. לפרטים נוספים – www.kariniti.com, עמוד הפייסבוק של "קאריניטי סטודיו", ובחנות האונליין.

[PSGallery=da10u5lg6y3]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה