20 בפברואר, 2012

מחאי לעצמך קאפ

שירות התאמת פריטי לנז'רי במידות גדולות שמגיע עד הבית - יחסוך לכן משפטים כמו "מאמי, אין לנו בייבי דול במידה שלך"

צריך להגיד בקול רם: זו לא חוכמה לקנות תחתונים וחזיות כשאת מנפנפת במידות נדירות של דוגמנית. בעולם מושלם היינו כולנו צועדות בגאווה אל חנויות ההלבשה התחתונה, מסיטות בקלילות את הווילון ומודדות כאילו אין מחר (ועוברי אורח שבוהים בחלון הראווה). בעולם המערבי הנאור שאנחנו חיים בו, רוב הנשים שאינן מופיעות על שערי ספורטס אילוסטרייטד, מעדיפות לתחזק קולקציית תחתונים ממלחמת השחרור ובלבד שלא תיאלצנה לרענן אותה בבוטיקים הרלוונטיים ולשאת משפטים כמו "מה לעשות מותק, יש לך ציצי נורא גדול" במקרה הטוב, ו"נשמה, אין לנו במידות שלך" במקרה הממש גרוע (ועל המשפטים שמככבים במרכז הסקאלה תרשו לנו לוותר).

יאנה ללצ'וק, שחוותה את הקושי על בשרה, מייבאת הלבשה תחתונה לנשים שבורכו במידות נדיבות, והיא תגיע עד אליכן הביתה, לאפשר לכן למדוד ולבחור בשיא הפרטיות. חנות הלאנז'רי של יאנה, ששמה Bra+ ("ברה-פלוס"), מאפשרת רכישה מקוונת או אישית, במכירה פרטית או במכירות ביתיות לקבוצת נשים, בלי לחפש חניה, בלי להיתקע עם חזייה שאת שונאת (אפשר להחזיר כל פריט), בלי להתפשר על מידה לא מתאימה ("אז מה אם קצת לוחץ לי, העיקר שזה יפה!") ובלי לסבול הערות מעליבות. אתר האינטרנט אמנם לא יסייע לך למדוד, אבל יאנה כן – והיא תביא איתה קולקציה מתאימה לנתונייך (בעקבות תשאול טלפוני מקדים). השירות עצמו עולה 150 ש"ח, אבל מחצית ממנו מנוכה במעמד הרכישה, שזה – לדעתנו – הכי אקסטרה לארג' שאפשר.

"+Bra – בשבילך ובגדול" – שירות הלבשה תחתונה גדולה בביתך – 150 ש"ח לביקור (בין חדרה לאשקלון, ניתן גם לתאם הגעה לגן יבנה, החזר 50% במעמד הקנייה כהנחה על הפריטים)
למידע נוסף ולמחירי הפריטים – היכנסו לאתר +Bra. המשלוח בעת רכישה באינטרנט – חינם. כתובת המייל של יאנה: braplusforu@gmail.com.

קחו את זה בינתיים- Big girls, you are beautiful

[youtube yDSK91mUNLU]

[PSGallery=ahy01wb6bf]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה