01 בספטמבר, 2010

מזכרת בתיה

עזבו אתכם ממציאת המתנה המושלמת. כל השוס הוא להביא אותה בברכה מושקעת, ממש כמו אלו שמלמדת ענת דביר להכין בבלוג שלה. בתיה עוזיאל, כנסי כנסי

באופן רשמי כבר אי אפשר להתעלם מאווירת החג המתפרצת מכל חלון ראווה וקופאית בקניון. אין לנו ספק שברגע שנצא מחר מהבית, ניסחף למערבולת מבצעים וקרוסלת מתנות מוטרפת כל כך, ממנה אפשר לרדת רק אחרי שאוספים לפחות שלושה קוצצי ירקות, שני מחזיקי מפיות דקורטיביים ומסאז'ר כפות רגליים משרדי.

 

אבל האמת היא שאצלנו בבית, לפי מסורת משפחתית מעיקה במיוחד, זה כמעט לא משנה מה נדוג: אם הברכה מספיק מושקעת ואישית – אפשר להביא בונבוניירה ממוחזרת ולצאת מזה במחיאות כפיים. ואם ענת דביר היתה מגיעה לערב חג אצלנו – בכלל היו מוותרים לה גם על אפיקומן וצ'קים בבריתות.

 

ענת דביר בעלת יד טובה, טעם אסתטי ומוח יצירתי קודח, מפעילה כבר למעלה משנתיים (במקביל לעבודתה היומיומית) בלוג קטן המוקדש כולו לחדוות ואמנות היצירה – ובעיקר להכנת אגרות ברכה מעוצבות וסופר מושקעות. אך במקום סתם להשוויץ או לפתוח דוכן בנחלת בנימין, מעדיפה ענת דווקא לחלוק את ההשראה שלה ולשתף בתחביב את כל מי שמעוניין. תוך כדי עיצוב הברכות, מצלמת ענת את שלבי ההכנה והחומרים, ודואגת להעלות לבלוג שלה תמונות גדולות ויפות המסבירות צעד אחר צעד כיצד ליצור אותן בעצמכם. עד היום העלתה ענת עשרות הדרכות מצולמות לאגרות ומוצרי נייר הורסים שיצרה, מתכונים מתוקים, פריטים סרוגים ומגוון רעיונות קראפט מקוריים שמצאה עבורכם ברשת – ועושים חשק להוציא משכורת שלמה על כפתורים, ניירות עטיפה ומקלות ארטיק.

 

השנה, במקום לשרבב "חג שמח סבא" על פתק ההחלפה, תפסו רגע של תרפיה בעיסוק, היכנסו לאחת ההדרכות של ענת ותנו לבתיה עוזיאל שבכם לצאת החוצה.

להדרכות והכנת אגרות שנה טובה – היכנסו לבלוג של ענת דביר (קישורים לכל ההדרכות תמצאו בצד שמאל בבלוג)
לתמונות ועמוד הפליקר של ענת – לחצו כאן

[PSGallery=1rduhgyrv9]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה