24 באוקטובר, 2017

מותג עם קוצים

ערכות משחקי-עץ להרכבה עצמית של KIPOD, מעודדות יצירתיות, חשיבה קוגנטיבית, ובעיקר - משאירות אחריהן שובל של פריטי אמנות שלא תתביישו להשוויץ בהם בכל קבוצות הוואטצאפ. שמוליק, ככה מתנהג חבר-קיפוד

שמעו סוד: לפני כמה שנים, מצאנו "קיפוד" – מותג משחקים מושלם, מקומי ועוקץ (שהכי נותן פייט לכל הלייבלים מחו"ל), והחלטנו שמעכשיו הוא יהיה הקטע שלנו, המתנה שנביא לכל חוגג קטן סביבנו. ואז נשב לגרוף וואטצאפים בנוסח "יואו! מאיפה? מידדי עף על זה! לא מחליפים!". כעת, משסיימנו להפתיע את כולם, ובייחוד כשליין חדש של מוצרים הושק שם – לגמרי הגיע הזמן להעביר את הקיפוד הזה הלאה. תיזהרו, זה דוקר וממכר:

הכל התחיל כשאלכס חייקין-צור היתה, ובכן, ילדה. כבר אז אהבה להמציא משחקים והפעלות לחבריה. כשבגרה, התנדבה בפעילויות לילדים ולבני נוער, ואפילו במהלך לימודיה במחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT – העבירה סדנאות עיצוב ויצירה. לאורך התואר ובעיקר בפרויקט-הגמר שהציגה (רובוטי-עץ ורהיטי-ילדים המחוברים בתפרי טקסטיל) תמיד נמשכה לעיצוב צעצועים מושקעים. כך שהיה לאלכס ברור מה המותג שהיא ובן זוגה מתי פתחו ב-2015 יציע: KIPOD, ע"ש הפריט הראשון שעיצבה, הוא גן עדן למשחקי עץ מטמטמים וערכות דו-איט-יורסלף מופלאות. כולן עוזרות לפתח מיומנויות קוגנטיביות, מוטוריות ויצירתיוּת בכל גיל, כשאין דרך שגויה לפתרון. הכל נכון, נגיש, מאתגר ומעורר גאווה בכל מי שיעז להתעסק איתן. כולן נוצרות בשיתוף קבוצות מיקוד של ילדים ומגיעות ארוזות במזוודות קרטון שקל ויפה לשלוח לכל יד ויעד בעולם.

בכל מארז תמצאו משחק עץ איכותי וקל להרכבה, שבשילוב חומרי גלם שונים (המצורפים בפנים) הופך ליצירת אמנות להשווצה פומבית: יש חיות-פונפון מעץ וצמר; יצורים הניתנים לחיבור בעשרות דרכים ולקישוט עם מדבקות רב-פעמיות; דב יפהפה לצביעה; משחק איזון של חבורת אנשי קרקס (הכי עושה הגיון!); מכוניות מירוץ שאתם מעטרים ובונים מסלול מניירות-דבק ייעודיים; חיות בשילוב קיפולי אוריגמי; ועוד. אבל הכי מדליק? מקרן חדש שמזמין להכין שקופיות של חיות, להקרינן על הקיר (הדלת/ הארון/ התקרה), לסמנן בעזרת וואשי-טייפס לא מזיקים, ולאייר את החדר בעצמכם. פעילות מקסימה לימי הקור המשעממים שבפתח. וחכו עד שתראו את הקולקציה הקיפודית הבאה. אאוץ'.

לסיכום: מאז השמוליק ההוא, אין ילד שלא חולם לאמץ איזה קיפוד. לכו על כל אופציה מהרשימה וצאו בקלילות מלכי ערימת המתנות.

משחקי הרכבה ויצירה מעץ של "קיפוד" – 45-165 ש"ח
להשיג באתר הרשמי, ובמגוון חנויות ילדים (כמו "מקופלת", My Little Factory, GREEN QUEEN). לעדכונים, הצטרפות לקבוצות מיקוד ולפרטים נוספים – עמוד הפייסבוק, אינסטגרם. הציצו בסרטון הסבר על המקרן; ובעוד סרטונים ביוטיוב של KIPOD toys.

 

 

הקיפוד הראשון שהחל את הכל. חיות פונפון להרכבה עצמית, של KIPOD

הקיפוד הראשון שהחל את הכל. חיות פונפון להרכבה עצמית, של KIPOD

 

 

לא לחזור על אף יצור פעמיים. FUNNY CREATURES להרכבה וקישוט

לא לחזור על אף יצור פעמיים. FUNNY CREATURES להרכבה וקישוט

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הכי עושה היגיון ומעלה חיוך. משחק איזון קרקסי, TA-DA

הכי עושה היגיון ומעלה חיוך. משחק איזון קרקסי, TA-DA

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה