25 במאי, 2011

מורידים סדרות

הסטודיו לעיצוב תפאורות ואביזרי טלוויזיה "הנמר", מפנה את חלל העבודה שלו לסופ"ש אחד, ונותן במה למכירת מוצרים שיוצרו רק בסדרות קטנות. יהיה נדיר

במהלך אחד השיעורים שעברנו בקורס "טלוויזיה בריטית" (וכן, לקחנו אותו רק בשביל לראות "מישהו מטפל בך" ברצף), הדהימה אותנו המרצה כשגילתה לכולם שהסדרה האגדית "המלון של פולטי" ארכה רק שתי עונות, כל אחת מהן בת 6 פרקים בלבד, בדיוק כמו שהבריטים אוהבים. שוקינג. ובכל זה נזכרנו כששמענו על אירוע המכירה הראשון של סטודיו "הנמר" ומותג הריהוט "מכלומ" בסדרה Mini Series. תמיד היינו אלופים באסוציאציות חופשיות. 

ונסביר: בסוף השבוע הקרוב, יוסט הצידה כל הציוד המשמש את סטודיו "הנמר" לבניית סטים ופרופס לתוכניות כמו "הרווק", "היפה והחנון", "רד בנד", "המרוץ למיליון" ועוד, ובמקומו יחכו לכם מעצבים מקומיים, מוכרים יותר ופחות, שיציעו את מרכולתם למכירה, אך כאמור רק בסדרות קטנות ומהדורות מוגבלות, שהופכות את כל העניין לשווה הרבה יותר.

אנחנו למשל מחכים לפגוש שוב את הרהיטים האקולוגיים של Ubico וצעצועי הנייר היפים של Papercat – שאירחנו כאן בעבר. מיד אחר כך נלך להכיר את הבגדים של המותג הברלינאי Hazelnut-Berlin, וגם של מעצבת בגדי הריקוד והתיאטרון המדהימה ענבל ליבליך. אחר כך נרכוש כמה שיותר פריטי טקסטיל לבית מהאריגים המלטפים של Toosha; נציץ לתערוכת הגרפיטי ב"גלריה אמיר" השוכנת ממש ליד הסטודיו, וניתן כיף לטייס (אורח קבוע אצלנו בסלון) ולרותי שטרן שעיצבו יחד את משחק הקלפים המגניב "ישלך?". בין השאר, יהיו גם מושבי אופניים לטרמפיסטים בשם "Two-Go" שעיצבה יעל ליבנה מארגזי פלסטיק של תנובה, פוסטרים מהפנטים של האמן הצרפתי Julian Roux שכיכבו ביריד "צבע טרי", תיקים הורסים של פיינשמייקר, תכשיטים, מחברות, אקססוריז ועוד. וכולם כולם – יוצגו בתוך קופסאות העץ היפות שעשויות מארונות שנזרקו לרחוב וזכו לחידוש ושימוש חוזר – בזכות סטודיו "מכלומ".

אם אתם מזהים משהו מכל הניים-דרופינג וליסט הלינקים המטורף הזה, ובעיקר אם אתם לא – בואו לאמן את יכולות הסמול-טוק שלכם, להכיר יצירה מקומית איכותית, ולקחת איתכם משהו שלא תמצאו באף סלון אחר. כמעט.

אירוע מכירה "סדרות קטנות" – הכניסה חופשית (האירוע ילווה במוזיקה טובה, שתייה וכיבוד קל)
מחר (חמישי,26.05.11), 18:00-24:00; שישי (27.05.11), 11:00-16:00, במחסן סטודיו "הנמר", המנור 18, תל אביב. לפרטים ותמונות נוספות – עברו לדף הפייסבוק

שימו לב, התערוכה ב"גלריה אמיר" השכנה (המנור 17, פינת בר יוחאי 4)- תהיה פתוחה ביום חמישי עד 22:00 וביום שישי עד 14:00

גם הם יהיו שם. רהיטים אקולוגיים של סטודיו Ubico

 

 

וגם היא. מושב אופניים לטרמפיסטים בעיצוב יעל ליבנה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה