16 בנובמבר, 2011

מוציאים לעור

ברחבה הכי אלגנטית בעיר, צמוד לסוזן דלל, מחכה לכם "ספא נווה צדק" שיגרום לעור שלכם לרקוד

בדיוק כמו שבכל שנה מעבר החצייה מתחת לבית שלנו "מתפלא" שיורד גשם רציני ראשון ולא מבין מה לעשות עם זה, כך נזכר העור שלנו בכל חורף שהאוויר הקר בעצם לא עושה לו טוב, שמים חמים מייבשים אותו, ובאופן כללי שיש לו מגע של  נייר זכוכית משולב עם צמר פלדה. בלי לחכות שנייה נוספת, הרמנו טלפונים לכל ספא בעיר שיסכים לקבל אותנו אחרי שעות העבודה (ולפני שהמצב מחמיר). ואז נזכרנו בספא הוותיק בנווה צדק.

טריליון פעמים עברנו בסוזן דלל – יצאנו ממופעים, חזרנו ממסעדות, קפצנו לגלידריה או סתם הלכנו להיזכר כמה נחמד פה – ואף פעם לא חשבנו להיכנס לבניין השמאלי ברחבה, המשמש כבר שנים כבית טיפולים אלגנטי, שקט ורגוע. לפני שנתיים עבר המקום שעוצב בסגנון אפריקאי – מתיחת פנים חדשה והחלפת בעלים, הותאם לאווירה התל אביבית וההיסטורית שסביבו ונקרא בפשטות "ספא נווה צדק". אבני הרחבה והבניין היפהפה שמואר גם בלילה, מכניסות ישר לאווירת בית מרזח אמיתי ועושות חשק להצלפה הגונה. צוות המקום שמכיל 22 מטפלים ומטפלות מסורים ומיומנים, מציע 6 מיטות טיפולים (ערב שימוני-זוגות מישהו?) ותפריט מרפא מגוון כל כך, שהשארנו לסוזי המטפלת בעלת ידי הזהב – לבחור מה טוב בשבילנו. כך התמסרנו לטיפול פילינג גוף, שהחל עם שמן שקדים ולבנדר נעים וחמים, המשיך עם עיטוף הגוף במלח עדין, שהסיר שכבת תאים ישנה והמריץ מחדש את כל המערכת, והסתיים במסיכת בוץ שנמשחה על הגב וחיממה את הלב.

כעבור חצי שעה, בזמן שבן הזוג עובר שבדי-קלאסי, כבר היינו מקולחים, מרוחים בקרם גוף וחלקים יותר מיום היוולדנו. עברנו על מוצרי הפילינג והטיפוח של "ויקטוריה סיקרט" הנמכרים במקום (בין השאר), עלעלנו בגיליונות נשיונל ג'יאוגרפיק עם כוס שמפניה ביד אחת, תה ועוגיות "לוטוס" על השולחן ושתי בונבוניירות של באצ'י בפה. תמיד טענו שבסוזן דלל מבינים בתרבות טובה.

"ספא נווה צדק – טיפולים ומוצרי טיפוח" – מחירים לדוגמא: פילינג גוף ומסיכת בוץ לגב (30 דקות) – 150 ש"ח, עיסוי קלאסי לבחירה (מתוך מגוון, 50 דקות) – 250 ש"ח
ספא נווה צדק – מרכז סוזן דלל, יחיאלי 7, נווה צדק,  תל אביב, טל': 03-5109876, שעות פתיחה – ראשון-חמישי – 09:00-22:00, שישי – 09:00-18:00, שבת – 10:00-19:00

כאן מעסים באושר. בניין "ספא נווה צדק" (צילום: סוזי לוינסון)

 

[PSGallery=8va3byv10sf]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה