22 בינואר, 2014

מופע מקורי מחומרים ממוחזרים

המופע המוזיקלי-אקולוגי "מיחזוריקה" יחזיר לכם את האמון בסביבה וביצירה

כן כן, גם אנחנו מנסים ליישם אורך חיים ידידותי יותר לסביבה, ועל הדרך להחדיר קצת ערכים הכרחיים לדור ההמשך שלנו (או שדור ההמשך מחדיר לנו, אנחנו כבר לא בטוחים…). זה מתחיל באדניות שעשויות מקרטון חלב שהילדה מביאה מהגן ועובר דרך שאלות כמו: "אימא, למה את לא משתמשת בשקיות ניילון מהסופר?" והתשובה המוכנה מראש: "כי צבי ים נחנקים מזה למוות, חמודה שלי".

ולאחרונה יצא לנו לראות מופע מעולה בשם "מיחזוריקה", שהעביר אותנו חוויה מוזיקלית מהממת לכל דבר ועל הדרך גם העביר מסרים ברורים ויפים על איכות סביבה ומיחזור. המופע הוא חלק מפרויקט בשם "אקו מיוזיק", ויצר אותו המוזיקאי ומתכנן הנוף גיל בוהדאנה לפני 12 שנה. מדובר במופע מוזיקלי שכל כלי הנגינה בו עשויים מחומרים ממוחזרים ששינו את ייעודם. צינורות ביוב ישנים וכידונים של אופניים הפכו לחלילים, ג'ריקן פלסטיק שינה ייעודו לגיטרה חשמלית, פחיות התגבשו לסטים של תופים, דלת ארון עשתה מייקאובר לסוג של סיטאר, ועוד ועוד.

מעבר להופעות, גיל מעביר סדנאות במערכת החינוך, למורים וגננות, בהן הוא מלמד כיצד ניתן לקרב ילדים למוזיקה ואיך להעביר את חשיבות המיחזור והשימוש החוזר בכלים וחפצים. גיל מקיים גם מופעי יחיד וסדנאות בהזמנה בגני ילדים, בתי ספר ואירועים פרטיים למיניהם שהם שילוב של חצי שעת מופע וחצי שעת סדנה, בה בונים הילדים כלי נגינה אותם יכולים לקחת עמם הביתה.

בקיצור, גיל הזה מעיף את הראש וכדאי לכם לראות את המופע שלו. לא משנה איפה ואיך.

לפרטים נוספים – אתר הפרויקט

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה