08 בפברואר, 2012

מוב לייק ג'יזל

וולנטיינז, אנחנו מוכנים: קולקציית לנז'רי שעיצבה ג'יזל בונדשן מצליחה להכניס למגירת התחתונים שלנו סקסאפיל חדש

לא ברור מתי זה קרה (כנראה פספסנו איזה גיא פינס), אבל איכשהו, מישהו, איפשהוא הצליח להפוך את וולנטיינז דיי – ליום הלנז'רי הבינלאומי. מכל חלון ראווה צצות לנו לאחרונה תחרות אדומות, חוטיני קשורים למחוכים, בייבי דולז שלא היו מביישות אף טלנובלה ארגטינאית, ומיני פריטים שמבטיחים לגרום גם לאחרונת הפולניות להרגיש מינימום ג'יזל. והאמת? השנה יש סיכוי שזה יקרה.

דוגמנית-העל, זוגתו של כוכב הסופרבול והבחורה שאנחנו מכירים יותר בלי בגדים עליונים מאשר עם – ג'יזל בונדשן, חיפשה זמן מה רעיון לקו הלבשה תחתונה משלה, שיבטא את הערכים החשובים לה (כמו איכות, סקסיות וכלכלה הוגנת לנשים) עד שמצאה את הלייבל הברזיליאי HOPE, הדוגל באותם ערכים ממש, והתחברה אליו מיד. זה אומר, שמהיום, ותחת השם Gisele Bundchen Brazilian Intimates, תוכלו למצוא בכל חנויות הרשת בעולם וגם אצלנו – את 40 הפריטים הראשונים שג'יזל עיצבה עבורם בלעדית, כאשר על ההפקה, ההפצה וניהול המותג אחראית חברת Hope.

הקולקציה שנחלקת לחמישה קווים וסגנונות (החל ממחוכים בסגנון ברולסק, דרך חזיות תחרה מנומרות ועד פריטי בייסיק ממיקרופייבר חלק) ניתנת לשילוב בשיטת מיקס אנד מאץ', מתאימה לכל מצב רוח, מחטבת ומחמיאה מאוד, ובגדול מכניסה מיד לאווירת "מאמי, תבדוק אם נשאר לנו במקרר קצפת ותותים". לסיכום – מגירת התחתונים רופפי-הגומי שלנו, את מוזמנת להסמיק מבושה.

קולקציית ההלבשה התחתונה של ג'יזל – טווחי מידות: תחתונים – 109-269 ש"ח (S-XL); חזיות – 349-629 ש"ח (D80 – B70); הלבשת בית -539-849 ש"ח (S-L)
להשיג בחנויות HOPE (אוסישקין 58, רמת השרון; קניון רננים, רעננה), או חנויות Olla (פרישמן 88, תל אביב; וקניון שרונים, הוד השרון)

 

הפי וולנטיינז. Gisele Bundchen Brazilian Intimates


 

[PSGallery=a9o4peavqv]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה