25 באוקטובר, 2015

מוארת

בוטיק חדש לבגדי יוגה מהממים פתח לנו את כל הצ'אקרות ועשה חשק להירשם עוד היום לכל אשראם שיסכים לקבל אותנו. תנוחת הגיבור מעולם לא נראתה עלינו טוב יותר

שאלה מלחיצה: קרה לכם שהתאהבתם ככה פתאום? שבלי לתכנן מראש, רציתם לפגוש מישהו או לעשות משהו יום אחרי יום אחרי יום, לכל החיים? לנו זה קורה לא מעט באזור מקרר הגלידות בסופר, אבל לחברה טובה זה קרה כשהתגלגלה במקרה לסדנת יוגה מייסור-סטייל (תרגול עצמי ומודרך של סדרות אשטנגה). רק שם, משיעור לשיעור, הרגישה פתאום שירי הוד שמצאה את שאהבה נפשה.
 
אחרי הסדנה פה, החליטה להתמסר עד הסוף, נסעה למייסור שבדרום הודו (העיר ממנה צמחה השיטה) וחזרה לארץ עם הארה מחודשת לגבי מה היא רוצה לעשות מעכשיו, ועד בכלל. תוך כדי השהות שם, התברר לשירי עד כמה עולם אביזרי ואופנת היוגה התפתח בשנים האחרונות, וכמה חשוב לדעת להתאים בגד נכון לתרגול ולגוף, שלא יטרפד לכם את הרצף (להתראות חולצה גזורה ומציקה מהתיכון). כעבור חצי שנה של עבודה מאומצת תוך תרגול יומיומי (!), העלתה בשבוע שעבר את COME OM (קלטנו ת'משחק מילים) – חנות אונליין מאירת עיניים ומלאה בקארמה טובה, שמוקדשת לבגדי יוגה לנשים (גברים, תורידו חולצה ואתם לבושים לשיעור), ממותגים איכותיים ויפים, כולם מיוצרים בארצות הברית. יש גם מזרני יוגה בצבעים חלומיים ומגבות יפהפיות כל כך שלא נעים לנו לטפטף עליהן, ובקרוב ממש יגיעו עוד פריטים בייצור מיוחד בשביל האתר שיגרמו לכם להתנשף מהר. מי שרק בא להתרשם, ימצא כאן גם פינת השראה נעימה עם סרטוני הדרכה לתנוחות מייסור.
 
שירי מספרת שכדי לראות בשיעורים כיצד הגוף נמתח, מתיישר או מתעגל – רצוי ללבוש בגדי יוגה צמודים, אבל מבדים אלסטיים, נמתחים ונושמים היטב. לפחות כמוכם. אז יאללה, לכו להתאהב בטייץ שאיתו תפגיזו בשיעור הבא. יואום טוב.

בגדי יוגה – החל מ-160 ש"ח לטופ ועד 400 ש"ח למזרן יוגה
להשיג בבוטיק COME OM. לפרטים (ולשיעורי מייסור יוגה פרטיים) – עמוד הפייסבוק, או במייל info@comeom.co.il

 

מוכנות לסדרה 2. בגדי יוגה של COME OM

מוכנות לסדרה 2. בגדי יוגה של COME OM (צילום: מיכאל טופיול)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה