30 במאי, 2010

מה שטוב לסורי

כבר שנים אנחנו יודעים שתיקי הפעוטות של המותג "מנואלה" משגעים, אבל כשסורי קרוז לובשת אותם (פעמיים!) אפשר כבר להכריז על ליגה אחרת לגמרי

חשבנו שכבר ראינו הכל ושאין הורים שמתעדים יותר את הילדה שלהם יותר מזוג חברים שלנו, עד שנתקלנו באתר המתעד את בובת החרסינה המפורסמת בעולם, סורי קרוז. בזכות גנים מושבחים של אמא קייטי הולמס היפהפיה והודות לשם משפחה כמו זה שתרם אבא טום, התפתח לו במרחב המקוון בלוג הזוי (שפשוט אי אפשר להפסיק להציץ בו) העוסק מזה שנתיים במעקב צמוד אחר מלבושיה, אביזריה, וכל צעדיה האופנתיים של סורי קרוז, לה מלאו בחודש שעבר ארבע שנים בלבד.

בכל הנוגע לסטייל, הקטנה הזו לא פראיירית בכלל, ונוהגת להתהדר בכל יום במלתחת מותגים מתוקתקת (שהלוואי עלינו בכל גיל), ואף הספיקה לקטוף ב-2008 את המקום הראשון ברשימת הפעוטות המשפיעים ביותר בעולם, כפי שהחליט לדרג משום מה הירחון הכלכלי הנחשב "פרובס" (אהבנו את הראש, גם לנו נמאס מכתבות על מיתון). אבל אם נשים לרגע בצד את כל הכרכור המוגזם סביבה, אנחנו חייבים להודות כי השבוע דווקא שמחנו לגלות ולהסכים בפה מלא עם מאמא קרוז על שהלבישה לבתה (שוב, יש לציין) תיק מתוק בצורת כלב ירוק, שעיצבה מירב פלם למותג מוצרי הפעוטות שלה Manuella.

מירב, בוגרת בצלאל, מעצבת כבר שנים פריטים נפלאים, באיכות גבוהה ומוקפדת ובעבודת יד מושקעת ומקורית, תחת המותג שלה "מנואלה". ואנחנו, התאהבנו לחלוטין עוד הרבה לפני הבייבי-סלב, בסדרת תיקי הגב לילדים של "מנואלה". בתיק (בצורת כלב או חתול) תמצאו כיס לבקבוק, ותא מרכזי עם המון מקום לשים כל מה שזאטוט ממוצע צריך (צצי, שמיכי ומשקפי שמש גדולים נגד פפרצי). לתיק לולאות המאפשרות לשתי רצועות להיקשר על גב הילד, או לרצועה אחת להיתלות על כתפה הדואבת של אמו.

בין אם אתם תומכים נלהבים של הסורי(ם) ובין אם לאו, נראה אתכם עומדים בפני חיוך המיליון דולר בייבי כשתראו לו את התיק החדש לגן.   

תיק גב לילדים – 119 ש"ח (קיים גם בשני דגמים: כלב וחתול במגוון צבעים)
לפרטים נוספים ולרשימת החנויות בארץ – סטודיו "מנואלה", מושב גינתון, טל': 08-9255455, 054-3038324 (מירב פלם), manuelladesign@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה