29 באוגוסט, 2013

מה לארוז לכם?

ארבעה מארזי חג אכילים וטעימים שלא ישאירו אחריהם אף פתק החלפה

בהמשך לשיחתנו מאתמול, ולשבירת הראש האינסופית למציאת שי לא מעיק במיוחד (גם לצד המתארח וגם לצד שמעמיד פנים שכיף לו לארח), ערכנו סיעור מוחות משותף בזמן הלאנץ'-טיים והגענו למסקנה הכי מתבקשת: מה יותר בינגו ממתנה אכילה? אם אפשר היה ללעוס את כל כרטיסי ההחלפה והזיכויים שצברנו בחיים – היינו אנשים יותר מאושרים ועם הרבה פחות קולפני פלא לפריטת רימונים (לנו אישית יש שלושה).

ולכן, קחו גלגל הצלה אחרון ויאמי במיוחד: ארבעה מארזי חג טעימים ממחלקות שונות של נשנוש (מי בממרחים, מי בשוקולד ומי בשמן זית), וכל אחד מהם יזלל באחריות עוד לפני שתספיקו למצוא איפה אתם יושבים (ליד הפיליפינית של סבא, ככה יצא). נו, באמת לא הייתם צריכים:

#1 (בתמונה למעלה)
מה במארז – כל דבר שתלקטו בעצמכם מהמזווה הענקי של מסעדת "קוצ'ינה תמר", וזה הולך ככה: בקומה השנייה של האיטלקית החמודה הזו מסתתר חלל ה-"דיספנסה" היפהפה, עם כל הטוב שיש לשפית תמר כהן צדק להציע לסועדים ואפשר לקחת הביתה. לכבוד החג, הוזמנו למזווה שפים-חברים כמו מיקה שרון, רביבה אפל, עזרא קדם, איל לביא ועוד שרקחו מתכונים משלהם לממרחים, תבלינים וטובין שכיף לזלול ישר מהצנצנת. יש למשל קונפיטורת חבושים (30 ש"ח), תמרים צהובים בקרמל וצ'ילי (30 ש"ח), ריבת תאנים וקינמון (25 ש"ח) ממרח אנשוואד (אנשובי כבושים, שום ועשבי תיבול, 45 ש"ח), או ליקר דבש ותבלינים עם שתי כוסות תואמות (65 ש"ח), ועוד. תלוי כמה אתם מחבבים את החותנת.
כמה ומאיפה – מחיר תלוי במה שתבחרו מהמזווה (DISPENSA) של "קוצ'ינה תמר", הצפירה 10, יד חרוצים, תל אביב. ניתן להזמין ולקבל במשלוח גם הזמנות גדולות, טל': 03-6390407, Cuchina.tamar@gmail.com.
למי זה מתאים – למארחים שיש להם תמיד לחם טוב בבית אבל אפילו לא בלו-בנד למריחה.

#2

מגיע ליה. מארז ראש השנה של ליה שוקולד

מה במארז – מיני שוקולדים טעימים של "ליה שוקולד גורמה" (המעסיקה  עובדים בעלי צרכים מיוחדים בשלבי האריזה והייצור): מארז של 9 פרלינים ומקל שוקולטה, 2 אצבעות שוקולד אישיות (סינגלים), קיוב קליפות תפוז, פקאן סיני עטוף בצורת רימון, שקית אגוזי לוז, צנצנת דבש ולב שוקולד עם כיתוב "שנה טובה".
כמה ומאיפה – 199 ש"ח (ל-640 גר'), מהחנות של "ליה שוקולד גורמה". משלוחים מהיום להיום (להזמנות המתקבלות עד 14:00).
למי זה מתאים – למארחת שעברה בהצלחה את כל מבחני העמסת הסוכר, וחייבת איזה נש קטן אחרי שטיפת הכלים האימתנית של החג. אומ-נום-נום.

#3

תפוח בקייק. מארז קאפקייקס וברכה תואמת של STYLE IT

מה במארז – שישיית קאפקייקס בשלושה טעמים: תפוחים, שוקולד ופירות יער, שמגיעים במארזים המיוחדים של Style it, בית עיצוב חדש למוצרי מתנה מודפסים (אבל לא רק), שחבר לקונדיטורית חמודה וביחד הולידו מגוון מארזים אכילים ויפים. מי שרוצה יכול להוסיף גם טקסט אישי – ובסטייל-איט כבר ידאגו לעצב ולהדפיס לכם כרטיס ברכה תואם למארז.
כמה ומאיפה – 80 ש"ח למארז 6 קאפקייקס (לבחירתכם 6 עיצובי אריזות. 100 ש"ח כולל ברכה אישית מודפסת, לא כולל משלוח), להזמנות היכנסו לחנות הפייסבוק של Style-it או בטל': 073-2505522 (ימים א-ה 09:00-13:00).
למי זה מתאים – לילדים של המארחים שכבר אלרגים לתפוח בדבש, והיו בטוחים שזה החג עם הסופגניות בסוף.

 

 

#4

טוב שמן טוב משמן רע. המארזים של אוליה (צילום: עדי גלעד)


מה במארז
–  "OLIA MIX", חמישיית מוצרי דגל מבית השמן היפהפה של "אוליה", שילוו אתכם בהכנת כל סלט, מנגל, מגשי גבינות וסלטי פירות מעתה ועד פסח לפחות. במזוודת הקרטון היפה תמצאו שני שמני זית בדרגת כתית מעולה (בלנד הבית ושמן נבלי); וינגרט תאנים, ויניגרט רימון-תפוח, ומרכיב סודי וחדש – גלזורת תפוחים של אוליה, מיוחדת לגריל או שיפודי גבינה. ואגב, יש עוד טריליון מארזים יפהפיים, לפיקניק, לחובבי דגים וכו' – נראה אתכם בוחרים אחד.
כמה ומאיפה – 115 ש"ח, מהאתר של אוליה, או מהסניפים – פרישמן 73, ת"א; הכרמל 4, שוק הכרמל, ת"א. לפרטים ונקודות מכירה – לחצו כאן.
למי זה מתאים – לגריל דיג'ייז המקצועיים בחבורה, שבוהים כל הערב באנטריקוט שלכם (מי הנודניק שהזמין וול-דאן?)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה