26 בינואר, 2009

מה יפים הלילות

סבון מחלב עיזים של כנען בשילוב מקלחת ערב רותחת פתח לנו את הנקבוביות ואת הצ'קרות והשאיר אותנו ריחניים כמו תינוקות מפונקים

את האוויר הכהה והחולי שסביבנו אין, כנראה, שום דרך לסלק: לא משמשות האוטו, לא מקנה הנשימה וגם לא מהעיניים, שרואות אפור וחום כבר יומיים ומזליפות בטירוף טיפות לתוך האישונים המאובקים. אומרים לנו שזהו אובך שמגיע מהמדבר הלובי או משהו. שיהיה. אנחנו רק רוצים שייעלם מפה, ומהר, ושייקח איתו את כל הגועל נפש החום שמגביל לנו את תנאי הראות ושוקע לנו ישר על קרקעית הריאות.

בדיוק בזמן נחת בחיקנו סבון חלב העזים של כנען – חברה למוצרי קוסמטיקה טבעיים ואורגניים מבית קיבוץ אלונים. המוצרים של כנען לא נוסו מעולם על בעלי חיים, מה שגרם לנו מיד להתנדב לתפקיד החיה הראשונה שהתנסתה בהם עלי אדמות. נטלנו את ריבוע הסבון הסימפטי (אף כי, אם יורשה לנו, היינו מתפנקים קצת יותר על אליפסה) ופירגַנו לעצמנו מקלחת ערב רותחת. קראנו, שסבון חלב העזים מיועד לעור יבש ורגיש ושיש לו "השפעה ממריצה על העור". לא ברור איך, אבל מלבד הריח העדין והמתקתק שלו, אכן הורגשה נמרצות נעימה בכל הגוף, שליוותה איתנו לאורך הערב כולו. מה יפים הלילות בכנען? אכן, יפים להפליא. ודי לחכימא.

 

סבון חלב עזים של כנען – 28.50 ש"ח
להשיג בבית מרקחת ז'בוטינסקי (אבן גבירול 125, תל אביב), וב-RAD (שבזי 31, נווה צדק, תל אביב)


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה