26 במאי, 2013

מה היה בי מאיה

האמנית זויה צ'רקסקי והמעצבת מאיה בש הולידו דבר חדש: בד שמציג באיורים את כל דגמי הדגל של מאיה מהעונות האחרונות. רטרוספקטיבה לבישה

אם אתם מאלה שמלקטים לאט ובזהירות את הגרדרובה שלכם (ולא כמונו גומרים עם זה בפעם אחת מרוכזת, ואף מילה אני לא רוצה לשמוע עד החורף), אם אתם מאלה שעושים אודישן קשוח לכל פריט שמצטרף לנבחרת, ובמילים אחרות – המיוחדים שגונבים את ההצגה בישיבת צוות – העניין הבא תפור עליכם.

מעצבת האופנה מאיה בש (שועלה ותיקה בתחום) החליטה לעשות משהו שונה ומקורי באמת: בשיתוף פעולה שיצרה עם האמנית זויה צ'רקסקי, נולד בד מודפס עם איורים של טיפוסים ודמויות שונות, שאם מתקרבים רואים שהן פשוט לובשות – חכו לזה – את כל דגמי הדגל של המותג "מאיה בש" מהשנים האחרונות. רטרוספקטיבה לבישה, אם תרצו. המעצבת מספרת כי הרעיון המשגע הזה נולד כשזיהתה ברחוב גברים ונשים לובשים בגדים שעיצבה והחליטה לתעד אותם. בהשראת עבודה של צ'רקסקי, הבינה שאפשר בעצם לצייר ולהדפיסם על בד שישמש אותה להפקת בגדים חדשים. מתוך עשרות הציורים שהכינה זויה – בחרה מאיה מספר דמויות במראה עירוני-חלוצי משהו, ומי שמכיר את כתב ידה ובגדיה של המעצבת יזהה בחיוך למשל את מכנסי הגומי הקצרים הכיפים שלה, הסיומות הארוכות בגב, תיפורים בהשראת בגדי ריקוד ודיגומים ייחודיים כמו שרק מאיה עושה. את כל החגיגה הזו תוכלו לקבל מודפסת על חולצת כפתורים יוניסקסית רחבה, או על חצאית בגוון אדום בהיר ומרענן, מכנסי סקיני שחורים, שמלות בייסיק ליום-יום, טי-שירטים, קפוצ'ון או סתם בתוך כיס מכנסיים, בלי שאף אחד רואה. מי שמעדיף את המאיה-בש שלו נקי נקי – יש גם סריגי קיץ עדינים (שסורגת אמה של מאיה במכונה ידנית), גופיות חלקות, מכנסיים מבד פרשוט קליל, ועוד.

לסיכום, אם אופנה היא אמנות ולהפך (או אם סתם חסר לכם שוס לפתיחת עונת הגלריות) תפסו את הדבר הכי ארטיסטי בשטח, וצאו לדגמן אמנות עכשווית.

קולקציית הקיץ החדשה של מאיה בש – מכנסיים : 490-590 ש"ח, חולצות:230-590 ש"ח, חצאיות 570 ש"ח, שמלות: 490-750 ש"ח, סריגים: 890-1,390 ש"ח.
להשיג בחנות הסטודיו מאיה בש, ברזילי 13, תל אביב, טל': 03-5600305.

מזהים את עצמנו באיורים. מתוך קולקציית הקיץ של מאיה בש

 

 

הי, יש לנו כזה! מאיה בש

 

 

 

ללבוש את מאיה. MAYA BASH 2013

 

 

 

[PSGallery=cq5np8ce95]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה