17 בנובמבר, 2016

מה בקופסה?

מקופסת בריאות ממוקדת לחולים - ועד ערכת יצירה שתרים מכל פליידייט תערוכת אמנות: 5 קופסאות מתנה יפהפיות ושוות למשלוח, יעזרו לכם לפצח כל איוונט

היינו בטוחים שעם סיום התיכון, סיימנו לנצח גם עם הפקת ימי הולדת גרנדיוזים, שכללו תמיד הררי בלונים (ובאנרים בנוסח "האפי סוויט סיקסטינוש, מיטל ר' השאפה!"). אבל לאחרונה התחוור לנו שבכל גיל עגול או איוונט גדול שהוא, יש מישהו בצד השני שאשכרה מצפה מאיתנו להפתעה באותה רמה. ובכן, כיוון שבשלב הנוכחי בחיים, אין לנו שום ראש לשבור על העניין הזה, מצאנו 5 מקצוענים שמצליחים לשלוח את הכוונות הכי טובות שלנו – בביצוע הכי וואו שאפשר. ועוד בקופסה.
 
אז עם כל הכבוד לפרחים ובונבוניירות (ויש כבוד בהחלט) – קבלו 5 רעיונות לערכות-קופסה משמחות, מושקעות ויפהפיות למשלוח מתנה, שיתאימו עצמן לכל אחד, יורידו מכם את הניג'וס הבא בקלנדר וישאירו אחריהן שובל של רושם, טעם טוב וסמיילים מוקירי-תודה. ובשתי מילים? הלו קיטים!

#1 המיזם – "אופטימיות בקופסא"

בול מה שאתם צריכים. "אופטימיות בקופסא" של עינת ולדמן

בול מה שאתם צריכים. "אופטימיות בקופסא" של עינת ולדמן

למי – לחולים מאושפזים או בבית (במיוחד לחולי סרטן) ולכל מי שזקוק לחיזוק בריא באמת
מה הרעיון – רק אחרי שחלתה בעצמה והבריאה, הבינה עינת ולדמן כמה כח והשפעה יש לתמיכה ופינוקים מהסביבה הקרובה לחולה, על אף שרובם לא היו מאוד שימושיים ותרפויטים (אבל הי, תודה על הבלון Get Well!). אחרי שגם בת של חבר קרוב חלתה, החלה עינת לחשוב מנסיונה, מה אפשר לשלוח שבאמת יעשה לה טוב, ופיתחה עבורה את ערכת "אופטימיות בקופסא" הראשונה. מאז וכבר 3 שנים שהיא לא מפסיקה לשכלל, לחדש, לפתח ולהפיץ קופסאות יפות ומלאות אופטימיות, לכל מי שזקוק להן.
מה בקופסה – פריטים מבריאי גוף ונפש, שעשויים לשפר ולהקל, אפילו במעט: תבלינים, צמחי מרפא, תשבצים, חוברות צביעה למבוגרים, ספרי קריאה רלבנטיים, חליטות תה, חטיפי בריאות, קמעות אופטימיים, בקבוקי מיץ טבעיים, מגזיני בריאות, ענייני טיפוח ועוד ועוד. יש ערכות שמתאימות לנשים, יש מכוונות לגברים, ובקרוב יתווספו גם ערכות לילדים או כאלו שמוקדשות ליולדת עצמה בלבד. מי שרוצה יכול לבקש גם תכולה בהתאמה אישית (מה הסיכוי שאת משיגה את ווג הבריטי?), ובכל מקרה – מדובר במשלוח הכי אופטימי שאפשר.
כמה ומאיפה – החל מ-250 ש"ח, מהחנות "אופטימיות בקופסא"

 

 

#2 המיזם – DreamBox

תנו לחוגג להחליט לבד. קופסאות חוויה של DreamBox

תנו לחוגג להחליט לבד. קופסאות חוויה של DreamBox

למי – לכל אחד שחפצתם לשמח ולהגשים לו חלום, כולל חוגגים שאין לכם מושג איך לקלוע לטעמם (הגננת עדה, הכוונה אלייך)
מה הרעיון
– הזוכות בתחרות "מה קונים למי שיש לו הכל" הן ללא ספק קופסאות המתנה של DreamBox (מבית "ימים מופלאים"). החברה החמודה הזו, מתמחה כבר שנים בלתפור חוויות וימים כיפים שלנו אין מושג מאיפה מתחילים להפיק, ובכל סכום גמיש שתבחרו.
מה בקופסה – כל מארז "דרים-בוקס" מכיל שובר דיגיטלי (אין סיכוי לאבד בבית!) המייצג עשרות חוויות מקוריות ומגניבות לפי ז'אנר וסכום שתקבעו מראש – ספורט אתגרי, תרבות, אופנה, קולינריה, חתונה, בר מצווה ועוד. כך שבמקום שאתם תשברו את הראש, או שהחוגג יתקע עם עוד ארוחת בוקר שלעולם לא תנוצל, כאן אפשר לבחור אם לממש את המתנה למשל על שיעורי צלילה, רכיבה על סוסים, בישול עם מאסטר-שף, סדנת צילום, יום סטיילינג, סרט פרטי בקולנוע, ואפילו פנטזיות מופרכות כמו לשיר עם טיילור סוויפט או לנהוג בפורמולה-1. השמיים מחכים בקופסה.
כמה ומאיפה – החל מ-59 ש"ח, בחנות DreamBox

 

 

#3 המיזם – Briday

בקרוב אצלכם. ערכות Briday

בקרוב אצלכם. ערכות Briday

למי – לכל מאורסת הורסת, שחברותיה מוצאות עצמן בלי שמץ רעיון או יכולת להרים מסיבת רווקות בסטנדרט של היום
מה הרעיון – מהאנשים שיצרו את "הגלויה של שלי" (היינו אספנים כפייתיים שלכם!), מגיע מיזם יפהפה שמוקדש כולו למצוות "לשמח חתן וכלה", ומכוון במיוחד לאיוונטים שלפני הביג דיי. זה אומר שבין שלל מוצרים ממותגים ומעוצבים לעילא ברוח ניו יורקית מגניבה, תמצאו בחנות Briday גם ערכות ממותגות למסיבות רווקות שיסגרו למארגנות את כל הפינות, המשחקים וההפעלות המנדנדות.
מה בקופסה – בערכה המלאה תמצאו משחק קפסולת זמן (לחיזוי עתיד הכלה), שאלון-טריוויה משעשע לגילוי פרטים שגם החתן לא ידע על הכלה, משחקי קלפים סקסיים, קמע פרסה לתלייה ולמזל (שיהיה) ואפילו ערכת חינה עם חוטי קבלה אדומים. כל אחד מהמרכיבים ניתן גם לרכוש בנפרד, וכולם מעוצבים בשיא השיקיות ויישארו למזכרת עוד הרבה אחרי שההנג-אובר יעבור.
כמה ומאיפה – החל מ-205 ש"ח לערכה (משחקים בודדים – החל מ-45 ש"ח), להשיג בחנות Briday

 

 

#4 המיזם – ClipClap

מומה, תשאירו לנו פודיום פנוי. קופסאות היצירה של ClipClap

מומה, תשאירו לנו אגף פנוי. קופסאות היצירה של ClipClap

 

כל חודש - וואו אחר. CLIPCLAP

כל חודש – וואו אחר. CLIPCLAP

למי – להורים שאין להם זמן או רעיונות להפעלות הילדים מעבר לג'ימבורי או "מה חדש ב-VOD". מושלם לחופשות, ימי הולדת, ימים גשומים בבית וכל פליידייט שיצא משליטה
מה הרעיון – חברת "קליפ-קלאפ" שהוקמה בקיץ שעבר פיתחה ערכות-קופסה ברמה הגבוהה ביותר שראינו, עם כל מה שצריך עבור פעילויות יצירה לילדים בני 3-6, שמגיעות במנוי עד הבית (אחת לחודש). כל ערכה מכילה 2-3 הפעלות סופר-מגניבות לילד (ואפשר לבקש תוספת חומרי גלם למשתתף נסף), שמתחלפות בכל קופסה. כך שעד שלא תקבלו – לא תדעו מה מחכה בפנים. מעבר לזמן איכות ושיחה כיפית שנוצרת תוך כדי הפעילות, תיווצר בבית גם על הדרך גם תערוכת אמנות שווה למזכרת עד.
מה בקופסה – זה יכול להיות יצירת מסכות, מוביילים, משחקי חשיבה או קלפים, יצירת תיאטרון בובות, חיות קטנות, או הפעלות בהשראת חגים ומועדים (חכו חכו לקופסת חנוכה, הולך להיות שווה במיוחד). הכל עוצב בעזרת מומחי התפתחות ילדים בכירים, בראשם אורה אפשטיין, פלוס צוות מאיירים שווים, ועשוי מחומרי גלם טובים וידידותיים לסביבה. אבל הכי חשוב? על כל רכישה באתר, צוות "קליפ-קלאפ" יעניק אישית ערכת מתנה גם לילדי מרכז "שניידר". ביג קלאפ לכולכם!
כמה ומאיפה – 89 ש"ח לחודש אחד / ערכה אחת (המחיר יורד ככל שהמנוי מתארך). ועכשיו מבצע 30% הנחה בהקלדת קוד קופון "clip30" באתר ClipClap

 

 

 

#5 המיזם – Oh-Joy

כך תרימו חגיגה. קופסאות Oh-Joy

כך תרימו חגיגה. הצצה לקופסאות Oh-Joy

למי – לכל חוגג וחוגגת שבא לכם לפנק ולהגניב עם משהו מקורי וסטייליש במיוחד
מה הרעיון
– עינב שמיר וחופית שמיר בר חיים, הן אחיות מקסימות עם חושי טעם ואסתטיקה מחודדים במיוחד. הערכות היפות שפיתחו בשנתיים האחרונות לקונדיטוריית הבוטיק שלהן, Oh Joy, הן פינוק טעים ומקורי שנראה כמו הדבר הכי חם באינסטגרם.
מה בקופסה – כל קופסה מכילה מספר קינוחים מטריפים שחופית הקונדיטורית יצרה: קאפקייקס על בסיס שמנת עשירה, עוגיות מקרון הום-מייד, בישקוטים פריכים, עוגיות מקושטות בהתאמה אישית, נשיקות, קינוחי-צנצנת משוקולד בלגי והולנדי, נשנושים קטנים מלוחים, והכל בעבודת יד ממתכונים מקוריים. לצידם, תמצאו תמיד הפתעות שעוזרות להרים חגיגה במקום, כמו בקבוקי שמפניה או בירה איכותית, כוסות יין, סכו"ם מעץ, טי שירט מגניבה, ובקרוב – גם נרות עם אותיות שם, ועוד. מי שרוצה יכול להתאים את הצבעים, הטעמים ורוח הקופסה לחוגג עצמו או כבר ללכת על ערכות ממוקדות כמו זו לחובבי הגלידה, או ליולדת, קיט פיקניק איטלקי, ערכות לחגים, לברמן המתחיל או לזוג המתחתן. בקיצור, ככה אתם רוצים לפתוח למישהו את היום.
כמה ומאיפה – החל מ-90 ש"ח (מחיר גמיש להזמנה גדולה), להשיג באתר Oh-Joy. פרטים נוספים בפייסבוק ובאינסטגרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה