12 בינואר, 2016

מה בסך הכל צריך הבנאדם

פינות הישיבה הכיפיות של "אתנחתא" עושות חשק להשתרע ולא לקום מעכשיו ועד שסוגרים את ערוץ 26

אולי זה בגלל הדכדכת בעניין דיוויד בואי, ואולי זה סתם עגמומיות אמצע-עונתית. לא יודעים למה אבל הבוקר, וגם אלו שלפניו, נפתחו אצלנו בריפיון וחלושס כללי. כזה שמושך בחזרה למיטה ומבקש להתכרבל מעכשיו ועד אוגוסט (שמישהו יקריא לנו רגע את הסימפטומים של מחלת היאפים). ברגעים כאלה, כל מה שאנחנו רוצים זה להשתרע כמו פרזיטים ולבהות באחת מאלף הסדרות "שאתם חייבים לראות! אבל רק את העונה הראשונה…".

אם אחזתם ברעיון ויש לכם פינה פנויה – אתם מוזמנים לעשות כמו שעשתה חברה אנינת טעם שלנו, ולנחות במושב בית חרות אצל עדי וגולן רצון, שהופכים את פעולת הרביצה לתנוחה הכי פוטוגנית שאפשר. עדי, שלמדה עיצוב מוצר במכללת "אסכולה-מימד" והתמקצעה בכל מה שיש לדעת על פינות זולה וטבע בעסק קודם שהקימה למוצרים מסיני (Didi), החליטה כעבור עשור לעלות מדרגה ולהפוך את פינת ההשתרעות לכתבת שער בוול-פייפר. יחד גולן, שאחראי על הלוגיסטיקה והייצור, הקימו לפני 7 שנים את "אתנחתא", שמציעה פינות ישיבה אלגנטיות וכיפיות בטירוף, שמורכבות מכריות ענק בצורות שונות עם פטנט שגורם להן להישאר יציבות במקום. כך שתוכלו לפתוח אותן בקלות למיטת אורחים, שזלונג נמוך, לארגן הדום לרגליים או דווקא לאפשר לילדים להקים מהן את מבצר המחבואים האולטימטיבי (שובליקו, גו גו גו!). אם זה לא מספיק מודולרי – בתפריט הבדים קיימים מאות גוונים, חומרים וטקסטורות מסחררות לבחירתכם, ויש גם שולחנות משלימים או ריהוט חוץ ואפילו פינות למשרד (בוס, שנזמן עוד ישיבה?). כך שכל אתנחתא היא ייחודית ולא חוזרת על עצמה. ספרו לנו על זה.

קחו הפסקה, סדרו לעצמכם פינת חלומות (תרתי משמע) ותראו איך פתאום כולם רוצים לקבוע אצלכם למרתון ערוץ 26.


פינות ישיבה מודולריות בהתאמה אישית – החל מ-7,000 ש"ח (ניתן לכבס, אספקה תוך 6 שבועות)

לפרטים נוספים – "אתנחתא", מתחם בית חרות, על מחלף בית ינאי (או ב-WAZE "יוצרים אתנחתא בית חרות"), טל': 072.3201203, עמוד הפייסבוק.

 

באים לישיבה? פינות "אתנחתא"

באים לישיבה? פינות "אתנחתא"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה