17 במרץ, 2011

מה במלתחה

עד פסח, אם הכול ילך יפה, גם הארון שלנו יככב באתר החושף את מדפי הבגדים הכי עשירים שראינו

לאחרונה התחלנו להאמין שארון הבגדים שלנו די פוטוגני, שבעצם אנחנו אוצרי פרטי לבוש לא קטנים בכלל, ואפילו חלמנו בסתר שאיזה צלם נודע יגלה אותו ויתעלף מהטעם הטוב שלנו. תקראו לנו משוגעים, אך יש לנו תחושה שעם כמה טאצ'אפים, קיפול מוקפד יותר של הגרביים (והסתרה מאחור של מדי הצופים והמחטב של סבתא) – אנחנו יושבים פה על אוסף קולבים שחייב לצאת מהארון.

ועכשיו, אחרי שהכרנו את אתר "Closet Visit" של ג'ינה סון (Jeana Sohn) אנחנו בכלל מחכים לצלצול בדלת אֵנִי מינט נַאוּ: ג'ינה היא אמנית שמאתרת כל מיני נשים עם גרדרובה מרשימה מרחבי ארה"ב, איתן היא משוחחת קצת, מחטטת לא מעט, מצלמת בכישרון רב, ומעלה לאתר שלה תמונות יפהפיות של מיטב המחלצות והפריטים הייחודיים שמצאה, בכיכוב בעלת הגרדרובה ברת המזל, כמובן. בינתיים התקבצו אצלה כבר 24 חולות בגדים מוצהרות, ביניהן במאית, יצרנית גרנולה, מעצבת תיקים, מעצבת בגדים, תסריטאית, זמרת וגם אמא אחת – אשר לכולן משותף חוש הסטייל המחודד, אנינות הטעם והסדר המופתי בבית (טוב, חוץ ממעצבת התיקים, שהיא בלגניסטית לא קטנה). לצד הצילומים המעלפים תמצאו תמיד גם טקסט קצר על כל אחת וראיון חביב עם שאלות כמו  "איזה בגד את חוזרת ללבוש שוב ושוב", "האם אי פעם חשת שאין לך מה ללבוש", "מה הפריט האחרון שקנית או הבא שאת מתכננת עליו" וגם "האם הציעו לך פעם דיל מדהים על פריט היסטרי כלשהוא".

לחיצה על כל תמונה של בעלת ארון (בתחתית האתר) תוביל אתכם לסדרת צילומים הכוללת כמעט תמיד שוט של אקססוריז נדירים שאין לכל אחת (צעיף הרמס על תיק שאנל לצד צווארון מארני, למשל); תמונת נעליים מהבסט אוף דה בסט (רוצה לומר – את השקפקפים הוציאו מהפריים); מספר צילומים של האוצרת עצמה מדגימה את הפנינים המובחרות שאגרה לאורך השנים (שהיינו נותנים לבלב בשביל פנינה אחת מהן) וכמובן – תמונה של הארון שלשמו התכנסו.

קחו לכם הפסקה קלה, חטטו אצלן, חטטו אצלכם, היזכרו בפריטים שכבר מזמן לא לבשתם,  ומי יודע? אולי אחרי סדר פסח הקרוב, גם המדפים האולטרה אופנתיים שלכם יקבלו ביקור וחשיפה ראויה.

אתר ארונות בגדים שווים – Closet Visit (לבלוג של Jeana Sohnלחצו כאן)

 

כל קולב כוכב. מתוך אתר Close Visit

 

 

אחרי גיהוץ. מתוך אתר Closet Visit

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה