30 במרץ, 2015

מהיום להיום

חדש ובלעדי במרמלדה מרקט: שירות משלוחים אולטרה-מהיר, שמוריד את סף הלחץ ומאפשר לסגור השלמות אחרונות למתנות חג שכמעט פספסתם. סבתא, באיזה שעות את בבית?

שעת השי"ן ("שיט-ליל-הסדר") מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ואנחנו לא רואים איפה אנחנו דוחפים השבוע שעתיים של עמידה בתור לחניון של הקניון, או לעמדת העטיפות, או התור הכי גרוע – הרשומים בדואר. יאללה מכס, ויתרנו, קחו חזרה את העגלול שהזמנו לקטנה מחו"ל. שלכם.

אבל רגע, אל ייאוש. בדיוק בשביל אנשי הדקה ה-90 (מי קרא לנו?), הוספנו השבוע במרמלדה מרקט שירות חדש, חתיך וחיוני לחיים (ממש ככה): הכירו את הסטארט-אפ הישראלי THE GRID – שירותי משלוחים מהירים שיהפכו לכם את החיים למעט יותר קלים ופחות מתסכלים. תתחדשו!

זה הולך ככה: כל מתנה, עוגה או הפתעה קטנה, נגיד בגודל של עד 2 קופסאות נעליים (רמז רמז) שתרצו לשלוח למישהו אהוב, או לעצמכם, יכול להגיע מדלת לדלת במחירים באמת שפויים ותוך פחות מהזמן שלוקח לנו להחליט מה להזמין ללאנץ'. בקיצור – מהיום להיום. צמד המילים שכל אדם עסוק אוהב לשמוע.

סיפרנו על הכיף הזה של דה-גריד לכל בעלי החנויות במרמלדה מרקט, ומי שמוצריו מתאימים לשירות (בינתיים על קטנוע ורק בגוש דן) – כבר לגמרי בעניין. כך שמעכשיו תוכלו לבחור את אופציית המשלוח הסופר-דופר-מהיר הזה בתום הרכישה, ולקבל למשל קרש חיתוך משגע כמו זה; או הקערה הפסיפסית המגניבה הזו; או שמלה אוורירית ומשגעת לחג (חסכתם לנו נסיעה, חניה והתלבטות); והי, אפשר מפת שולחן בדיוק כזו, דחופיוס, תודה? (ידענו ששכחנו מטלה אחת); והכל ממש אוטוטו אצלנו ביד (ברוריה, השליח זה בשבילנו). אמריקה!

במילים אחרות – זו המתנה שלנו לפסח עבורכם. מקווים שקלענו. היכנסו לכאן, השלימו מתנות אחרונות שפספסתם, וחכו לצלצול בדלת. איך חיינו עד עכשיו, תזכירו לנו?

שירות THE GRID למשלוחים מהירים במרמלדה מרקט – החל מ-30 ש"ח (רוב אזורי גוש דן) ועד 70 ש"ח (ראשל"צ להרצליה ולהפך). לחצו לצפייה במוצרי המרקט שכבר משויכים לשירות ותוכלו לקבל עוד היום.

שימו לב: בתקופת ההרצה השירות פעיל במרקט עבור משלוחים קטנים (על קטנוע), באזורים מוגדרים במרחב גוש דן. בימי א'-ה' 08:00-22:00, ו' וערבי חג 08:00-14:00. בהמשך יתרחב לאזורים נוספים וחבילות גדולות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה