04 במרץ, 2014

מדריך הטיפוח הכמעט מושלם

ארבעה מוצרים שמככבים אצלנו בחדר האמבטיה ומלווים אותנו כל היום

כל תקופה והעניינים שלה. זה נכון לגבי כל חזית (יש תקופות שההשתטחויות של הילדה הן יותר בסופר ויש תקופות שזה קורה בעיקר ליד האוטו. יש תקופות שהקרייב לקרמבו מופיע על הבוקר ויש תקופות שיותר לכיוון חצות) וכך גם לגבי שגרת הטיפוח שלנו. אז הנה לפניכם גבירותינו ורבותינו, תזכורת לכך שעור הפנים שלכם לא ילחח את עצמו, והשיער שלכם לא יבריק מאליו – בקיצור, תזכורת לכך שהחיים לא תמיד נוצצים מעצמם עם ארבעה מוצרים שמככבים בשגרת הטיפוח שלנו דוז דייז.

1# לפנים
המוצר – סרום "דיוויין" של ל'אוקסיטן.
הסיפור שלו – אנחנו מורחים אותו כבר כמה שבועות מתחת לקרם שלנו ומשהו אכן זז. קודם כל – הוא נעים, יש לו ריח מעולה והוא נספג מיד (העור כאילו שותה אותו לרוויה). שנית – יש הרגשה שהעור שלנו מגיב ובמידה מסוימת הפך לאחיד יותר וגמיש. הסרום (כמו גם הקרם לפנים והקרם לעיניים מאותה סדרה) מבוסס על פרח האימורטל שגדל באי קורסיקה (אגב – יעד מושלם לחופשה. נרחיב בפעם אחרת), ומספרים שיש לו סגולות אנטי אייג'ינג מיוחדות ושהוא לא נובל גם אחרי שנקטף (הלוואי עלינו).
הפרטים הנוספים – 497 ש"ח; להשיג בחנויות לאוקסיטן ברחבי הארץ ובאתר.

2# לכל מצב

קסם בקופסה. קרם פנים "סינקרו" של ג'רנטיק


המוצר – קרם Synchro  של ג'רנטיק.
הסיפור שלו – מדובר בקרם קסם. כל מי שמכיר את המותג ג'רנטיק יודע שמדובר בתורה שלמה. הרעיון הבסיסי של המותג לוקח בחשבון את התהליכים הפנימיים שמשפיעים על העור והשיער שלנו, והחומרים מיוצרים ממרכיבים מעולם הצומח והים. את הקרם הזה אנחנו מורחים כשאנחנו מרגישים שהעור שלנו במצוקה – יבש במיוחד, מגורה ואדמומי.
הפרטים הנוספים – 618 ש"ח; להשיג אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ וב"גרנטיק", ויצמן 32, תל אביב.

3# לשיער

מתרעננים ונהנים. שמפו YLANG YLANG של NAYO

המוצר – שמפו YLANG YLANG של NAYO.
הסיפור שלו – מדובר בשמפו טבעי לגמרי, אורגני אפילו, עם מרכיבים מעוררים ומרעננים. את השיער שלנו הוא מפנק מאוד (ושוב תודה לעוזי מגזוז שנותן לנו את הטיפים הכי שווים).
הפרטים הנוספים – 99 ש"ח; להשיג במספרות הנבחרות; לפרטים נוספים – דף הפייסבוק.

4# לאטרקטיביות

הריח שלנו. הבושם EXOTIC של ג'ימי צ'ו

המוצר – הבושם EXOTIC של ג'ימי צ'ו.
הסיפור שלו – תראו, אנחנו מאוד פּיקים בנוגע לבשמים שלנו. נדבקים לאחד במשך שנים ולא מרפים עד שמקבלים מכתב רשמי מהיצרן שהמוצר ירד מהמדפים. אוהבים ריחות עדינים, מרומזים, חמצמצים קצת, מתקתקים עוד קצת, חכמים וסקסים. והנה, מצאנו אחד שסוחט המון מחמאות (גם בני זוג עקשנים שלא אוהבים בשמים נפלו לרגליו), לא מוגזם ומיוחד. המינונים שם מדויקים ואנחנו תמיד מרגישים מאוד בחו"ל כשאנחנו מריחים אותו. מה יותר מזה.
הפרטים הנוספים – 564 ש"ח ל- 100 מ"ל, 398 ש"ח ל- 60 מ"ל; להשיג בסופר פארם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה