08 ביוני, 2009

מדיטציה טראנס-דנטלית

פגשנו את האחת שאיתה אנחנו רוצים לקום בבוקר ולישון כל ערב: משחת שיניים של חברת הימלאיה מהודו היא הגורו של החדש של החיך שלנו

פעם, כשעוד היינו צעירים קלי דעת, עשינו הרבה שטויות. בין השאר, בגדנו בלי חשבון במשחת השיניים שלנו. החלפנו מותגים ושפופרות כמו גרביים, הסתחררנו ממבצעים ומפרסומות, קנינו כל המלצה שיצאה מפיה המצוחצח של השיננית שלנו וניסינו כל מה שהבטיח לעשות לנו נעים בחניכיים. לפעמים אפילו קיימנו מערכות יחסים מקבילות עם שתי משחות שיניים שונות, כשהשפופרת שאיתה קמנו בבוקר לא יודעת עם מי הלכנו לישון בערב. עד שפגשנו את האחת.

זה קרה כשחברים חזרו מהודו ובתרמיליהם משחת שיניים בצבע בוץ, ונתנו לנו לטעום. צחצחנו בחשדנות, ותוך שניות חוו החניכיים שלנו הארה שלא ידענו כמותה. כך גילינו שמשחת השיניים של הימלאיה היא הגורו של כל המשחות, האשראם של כל הלסתות, תקראו לזה איך שתרצו. ברגע שאנחנו משתמשים בה אנחנו מרגישים איך נחשול קריר וטעים נפלט לנו מהפה, כשכולו 100% חומרים טבעיים כמו איזדרכת הודית ורימון. חודשים ארוכים ניג'סנו לאנשי הימלאיה בישראל עד שהתבשרנו שמשחת השיניים הזאת זכתה סוף סוף לאישור המיוחל והיא משווקת מעתה גם כאן, ותצטרכו להאמין לנו שאנחנו לא מגזימים אם נגיד שמאז אנחנו נאמנים לה, ולה בלבד, ורק מחפשים כל היום עם מי להתנשק צרפתיות – כדי שיהיה מי שיידע להעריך.

משחת שיניים איורוודית – 24 ש"ח
להשיג ברשת חנויות הימלאיה (בוגרשוב  62, תל-אביב; יוחנן הסנדלר 14, פינת שינקין 30, תל אביב), www.himalayail.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה