10 ביוני, 2009

מברוק על הפיברוק

בית המלאכה של המותג FABRICA מחזיר את משמעות היצירתית המקורית למילה "לפברק", בעזרת תיקי לפטופ one of a kind מגובלנים עתיקים

מכירים את זה שיום אחד חולפת לכם ליד האוזן מילה, שעד היום לא התעכבתם עליה, ופתאום היא נשמעת לכם אחרת לגמרי? ככה קרה לנו, בלי שום אזהרה מוקדמת, עם המילה המעניינת "לפברק", שיש לה בעברית קונוטציה שלילית של בדיה וחירטוט, כשלמעשה מקורה בפועל to fabricate – לעשות, ליצור. מעניין איזה מסע מפרך עברה המילה היצירתית הזאת עד שמצאה את עצמה אצלנו דווקא בהקשרים של המצאות מצוצות מהאצבע, וכמה חבל שנעלם ממנה הקסם היצרני המקורי שלה.

את הכבוד לפיברוק מחזיר, ובגדול, בית המלאכה של המותג FABRICA, בבעלות המעצבות שירי היימן ואפרת חבאני. היימן עיצבה העונה קולקציית תיקי לפטופ נוסטלגיים יחידים במינם, עשויים גובלנים עתיקים בשילוב עור, שיזכירו לכם את הרקמות המקסימות שרקמה סבתא שלכם בידיה האוהבות. כל אחד מהתיקים מצויד בשני תאים, ברוכסן פנימי וחיצוני ובידית קצרה וארוכה – כך שהוא מתאים את עצמו לכל הרגלי הנשיאה האפשריים. עקב מחירו, מומלץ לרכוש את התיק החדשני/עתיק לרגל יום הולדתו של הלפטופ שלכם, בר המצווה של העכבר או מסיבת הגיוס של תוכנת האנטי וירוס. אין לכם תאריך חגיגי כזה באופק? לא נורא. אם ממש תתאמצו, אנחנו בטוחים שתצליחו לפברק משהו.

תיקי לפטופ – 799 ש"ח
להשיג ב-FABRICA, לבונטין 6 (מתחם גן החשמל), תל אביב, טל': 077-2199022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה